maltsu
VIP
Minun pitäisi päästä kojolle i4 ja EQE.
Empä ole kerennyt mihinkään.
Pitäisi ruveta viitseliääksi ja alkaa käymään koeajoilla, tuohan on mitä mukavin harraste eikä maksa mitään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun pitäisi päästä kojolle i4 ja EQE.
Empä ole kerennyt mihinkään.
Onkohan kukaan niin nuuka, että ei omista autoa, vaan käy vain "koeajoilla".Pitäisi ruveta viitseliääksi ja alkaa käymään koeajoilla, tuohan on mitä mukavin harraste eikä maksa mitään.
Onkohan kukaan niin nuuka, että ei omista autoa, vaan käy vain "koeajoilla".
Kerran viikossa kauppareissu aina uudella autolla.
Onko taustamusiikki myös sopivaa#oyster
Pääsääntöisesti 80-luvun rokenrol-musiikkia.Onko taustamusiikki myös sopivaa![]()
Onko ihmisillä menny rahat lainojen korkojen maksuun vai hannaako firmat ostoja.Pisnekset niin jäätävän hiljasena
Onko ihmisillä menny rahat lainojen korkojen maksuun vai hannaako firmat ostoja.
Minä vähän väittäisin, että ahneille on nyt taas vaihteeksi tulossa se paskainen loppu eteen. Ei tämä oravanpyörä loputtomiin pyöri siellä maksimaalisten voittojen ja kasvun uralla, ei vaikka kuinka mentäisiin velkaelvetysten/tukipakettien tai ihan vaan taikarahan voimalla.
Nyt niistä huippuhinnoista nussitaan väkisin ne inflaatiot pois, kuten aina lamassa on tapana. Sit se normaali arki taas koittaa ja maailmassa on kaikki muutaman vuoden hyvin.
Makkaraperunat, tuo klassikko! Miksikä sitä siellä päin kutsutaan?Kävin eilen illalla autogrillillä, makkaraperunat lähti mukaan. Kyllä yöllä janotti mutten jaksanut nousta juomaan. Eipä ole vuosiin tullut syötyä mitään grilliruokaaeikä tarvi taas hetkeen syödä, ei ollut erityisen hyvää edes.