Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu. Meinas hikoilla jo listaa lukiessa, pelkästä ajatuksesta.

Edit: Aloin oikein pohtimaan.

Siis: merinokerrasto, merinoshortsit, fleecekerrasto, hiihtohousut ja toppashortsit

Sisältääkö sana "kerrasto", myös jonkinlaiset housut? Siis VIIDET housut päällekkäin?!
YyHnM9L.gif
Plus alushousut! Eli kuudet housut.
Takamuksen palelu on todellinen ongelma! 😂

Onkohan siinä käynyt joku macciivinen plösö ja vaaka tiltannut.

Missähän Herr Doctor "treenaa"?
Pitäisi Sylvin perustaa katupartio asian selvittämiseksi.

Suurin osa syöteistä on löydetty aivan tästä komentopaikkani läheisyydestä yhden taloyhtiön alueelta. Ilmeisesti naapurusto on pohtinut kameravalvonnan mahdollisuutta. Toki väijyssä oleva aseistettu partio olisi erinomainen - kiinniotettu syyllinen käsiteltäisiin välittömästi 😠

Missähän niitä tykistöammuksia aletaan valmistaa? Minähän olisin ihan joutava siihen puuhaan. On meinaan sukuperintöä: sekä mummo että äiti ovat aikoinaan olleet töissä ammuslataamolla 💥
Ja itse asiaan, Nammon tehdas Vihtavuoressa noita valmistaa tälläkin hetkellä. Vai oliko jotain uusia suunnitelmia asian suhteen?

Juu'u. Muttakun nämä muut ei tuo puota esille yhtäälailla.
Mää seuraan noita, jotka osaa urheillakin, niin some ei oo täynnä vaan persekuvia.

Hästäg minä fanitan parempia ihmisiä kuin sinä :D

muoks. ja hirvittävää naisten esineellistämistä taas! tekis mieli juoda känni sen kunniaksi

Mää seuraan noita, jotka osaa urheillakin, niin some ei oo täynnä vaan persekuvia.

Hästäg minä fanitan parempia ihmisiä kuin sinä :D

muoks. ja hirvittävää naisten esineellistämistä taas! tekis mieli juoda känni sen kunniaksi

Itse olen hetero.

Edit siitä tulikin mieleen, ostin lidlistä lihashuoltovasaran! Vaikuttaa hyvältä kamppeelta hintaansa nähden.

Back
Ylös Bottom