Mulla vielä miehisemmät lapiot.maskuliiniset kädet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla vielä miehisemmät lapiot.maskuliiniset kädet
Edelliset kuntohuiput Sylvillä on ajoittuneet vuosiin 1914 - 1918 sekä 1939 - 1945.Kohta on kuulkaa Sylvi kondiksessa ja alkaa uusi nuoruus
Tai no ensimmäinen tavoite on vähentää jokapäiväistä selkäkipua, jotta saisi ihan itse sukat jalkaan aamulla. Mutta kuitenkin!
Mulla vielä miehisemmät lapiot.

Ehkä villeimmissä unelmissa, mutta kovasti matkalla siihenSano nyt vielä, että epäkkäät näkyy t-paidan läpi ja on kärkikolmion mallinen selkä.
Vau, mun pitäis sitten ostaa tuollainen niilsi öiksi kun D ei makoile mun päälläTuli ostettua tuollainen painopeitto.
Nyt tuntuu kuin magoilisi orkioissa kasan alimmaisena.
Tai enhän minä![]()
![]()
Tilauksenne tuotteet
-------------------------------------------------------------------------------------
2 kpl - Kommandopipo kolmireikäinen, valkoinen, akryyli, Mil-Tec val => a.hinta 6,95 EUR = Yht. 13,90 EUR
- Toimitettu: 2 kpl
No mut Saatana on muutenkin sen verran erikoismies että vois hyvin sopia tommonen kello.Meinasko @Saatana omaa kappelia? Itellä ois meinaan vaikeuksia löytää käyttöä parisataakiloiselle kirkonkellolle :D
Niin ne oli Haapamäen höyryveturipuistolla myynnissä, lähtöhinta 100k. Siis sata vuotta vanhasta veturista jonka siirto maksaa ns ihan vtusti.Höyryveturi menis jo itellekin, jos ois lääniä, mihin sijoittaa. Kakarana käytiin aina kiipeilemässä ja ihmettelemässä tossa Jyväskylän vanhalla asemalla, kun siellä kökötti (tai ehkä kököttää edelleen) se mikä lie Ukko-höyryveturi.
muoksista. tai tarkennetaan: varmaan jäis nykyisellään iteltä kiipeilemättä höyryveturit, mutta käy täällä ainakin noita kummilapsia ja siskon muksu, niin oispahan niille ainakin ihmeteltävää.