Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt on aivan törkeän hieno!!
Ei saatana.Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies.![]()
Jaaaa! No eipä sitä tosiaan tiedä koskaan mitä teilläkin siellä vastassa on, mutta varmaan tosiaan aika rauhassa saatte työnne tehdä.En ole hoitoalalla mutta tekniikan puolella joutuu välillä asioimaan hoitolaitoksissa. Ja päivystyshommissa voisi olla käyttöä. Viimeiseen seitsemään vuoteen ei ole ollut mutta kaikki on mahdollista.
HInta on jo tässä vaiheessa yllättävän korkea. Tosin en ole yhtään seurannut millä hinnalla noita liikkuu.No nyt on aivan törkeän hieno!!
Tuohan tulee kalliiksi! Täällä saa melkein viskin tuolla reilulla 7 eurolla
Mikä ihmisiä vaivaa?
Tuosta tulee liki parikymmentä jöylimiskertaa viikkotasolla.Miksei kaik vaan ottais kumppanin ja panis aamulla ja illalla. Ja toisinaan päivälläkin. Siitä tulee iloiseksi ja onnelliseksi. Näin mä sen teen. Ei tartte kenellekkään tehdä pahasti, ei tulis edes mieleen.
Yllättävän vähän itseasiassa.Voi tulla heppi tai pinppi kipeäksi.
Yllättävän vähän itseasiassa.
Aika seuraavan tason stalkkausta ja kiukuttelua. Vähän tuntuu siltä että siellä taustalla on jonkin asteista katkeruutta edelleen.Käytännössä kyllä. Vaikeampi olisi uskoa, että joku tuntematon loisi sitä varten tilin erikseen ja käyttäisi muotoa "Hahahah ei vittu sentään, en tiennytkään, että ihmisestä voi tulla noin vitun ruma ja läski!!", joka käytännössä viittaa siihen, että kirjoittaja olisi aiemmin tuntenut minut toisenlaisena. Perässä spekulaatiot mun puolisosta ja hänen ulkomuodostaan, kun hänestä en kuvia lisäile. Ilmeisesti kiinnostaa, joten eksän sekoilultahan tämä haisee. Tuskin tuntematonta kiinnostaisi mun mies.![]()
No ei sitä nyt kuivana mihinkään papanaluukkuun ollakaan laittamassa hyvänen aika.voi kuule, et tiedä kuinka ohutta ne nahka on poikaMiehellä joka ei #harrasta aktiivisesti
Eipä ne missään muuallakaan nykyään kauheasti halvemmat ole. Toki hki:n ytimen hinnoissa voi olla pikkuinen lisä, kun vuokrat on älyttömät ja toisaalta, kun massaa riittää, niin voi pyytää mitä lystää, mutta kallista on nykyään kaikkialla.olenkin sen jo useana suvena todennut, että PyllyJoe:lla on hellsingin hinnat
Ei saatana.
laitat jotain lotionia väliinhinkkaantuu se vaikka käyttäis kortonkia!