Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aika viileä kämpässä. Vähän kiinnostaisi punkkaan semmoinen lämmittävä elementti.

Aika viileä kämpässä. Vähän kiinnostaisi punkkaan semmoinen lämmittävä elementti.
Kissa! Tai pari. Jos sattuvat olemaan sitä sorttia, että viihtyvät ihmisten kanssa nukkumassa.

Saattavat kyllä myös vaan stepata muutamaan kertaan päällä, ravittaa ja huutaa öisin 🤷‍♀️

Se on kuntit automaailman Rolex.

en nyt aivan usko

vaikka onhan se sillätavalla että R-kello ei Minun tyyliini sopisi, eikä kyllä sorollacaan

mutta en silti usko että sorolla on se auto joihin vain äärinmäisen rikkailla on varaa

saiskohan semmosella etes tyhmää blondia?

en nyt aivan usko

vaikka onhan se sillätavalla että R-kello ei Minun tyyliini sopisi, eikä kyllä sorollacaan

mutta en silti usko että sorolla on se auto joihin vain äärinmäisen rikkailla on varaa

ei kai sitä tarvitse mitenkään erityisen rikas olla jotta voi roleksin hankkia, lähinnä kyse siitä kuinka tuote pitää arvonsa kuin keskieurooppalainen tähtäinoptiikka

ja heillä joilla on pinkka oikeasti kunnossa, voivat valita autonsa hyvinkin vapaasti
esim öljysheikeiltä löytyy Land Cruiserit, mistä lie sekin johtuu
toki heikeillä paljon muitakin autoja joista perusjantterit näkee vain unta

ei kai sitä tarvitse mitenkään erityisen rikas olla jotta voi roleksin hankkia

Minun mittapuulla tarvii

jos kelloon täytyisi pistää huomattavasti suurempi summa mitä henkilöautoon niin onhan se nyt

henkilöauton hinnan rajana taas on huushålli, ei viitsi suhteessa sen hintaan kaamean kalliilla henkilöllä ajaa

mitä naapuritkin ajattelisi jos henkilöauto olisi kalliimpi kun känppä

jos kelloon täytyisi pistää huomattavasti suurempi summa mitä henkilöautoon niin onhan se nyt

henkilöauton hinnan rajana taas on huushålli, ei viitsi suhteessa sen hintaan kaamean kalliilla henkilöllä ajaa
Saako äänilevyissä olla enemmän kiinni kuin autossa?

nimim. ehkä noin 2,5x

Sanoisin, että jos sulla on kymppitonni käytettävissä ja tuo on tavoite, niin jollain henkisen puolen valmennuksella, terapialla jne. saat aika paljon varmemmin tuloksia kuin kellolla.

Mykkä rolexilla ei todennäköisesti houkuttele sen enempää naisia kuin mykkä ilman rolexia.

Kuiei? Ei asiantuntijan silmään Seiko ja R on ihan samannäkösiä. Eihän nämä oikeasti näytä yhtään miltään. Ja aika sama tyyli teillä on kuin meikäläisellä. Farmarinhousut, nahkatakki, minulla yleensä huppari välissä, teillä panoneule.

Tojotalla paremmin naista saa kuin mersulla, siksi suunnittelen paluuta takaisin. Tai sitten syynä on käyttökulut, voitte valita vapaasti mieleisen vastauksen.

Back
Ylös Bottom