Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varsinkin, jos se osuu etes vähän sinnepäin, mihin suunnitelma.

Toisaalta, eräänlainen pelote kai myös semmoonen roiskiminen. Koskaan ei tiedä mihin tipahtaa.
Venäläisten asejärjestelmien perusajatus onkin tarkkuuden sijaan se, että saadaan mahdollisemman paljon a-tarviketta ilmaan.
Silloin todennäköisesti myös osutaan johonkin, joko omiin tai viholliseen.

Hyvä luoja, sylvi ja saatana.

Jos mää normi työpäivän jälkeen olen kuolemassa tylsyyteen....ja seuraavat 2 vkoa on lomaa? MitVit?
Hitto jos olisi yhtä paljon joutoaikaa kuin tohtorilla, kävisin hakemassa yhden projektikuntoisen pyöräkuormaajan het huomenna tontille.

Juuri sopiva kampe ok-talon lumitöihin. Ja harvoin tarjolla.

Hitto jos olisi yhtä paljon joutoaikaa kuin tohtorilla, kävisin hakemassa yhden projektikuntoisen pyöräkuormaajan het huomenna tontille.

Juuri sopiva kampe ok-talon lumitöihin. Ja harvoin tarjolla.
Joutoaikaa keskimäärin klo 15-22. Arkisin. Joskus 12-22.

Hyvä luoja, sylvi ja saatana.

Jos mää normi työpäivän jälkeen olen kuolemassa tylsyyteen....ja seuraavat 2 vkoa on lomaa? MitVit?
Koska #lihavaolo, aloita sumoharrastus. Paljon olet kuitenkin tv:stä katsellut mallia, niin homman pitäisi lähteä liikkeelle kuin itsestään. (y) 🇫🇮🇯🇵

ehonda-risefall.gif

Mistä tuli vielä mieleen.

Tarttis keksiä yhen miehen virmalle hyvä nimi.
ALV0%

Sitten voi laittaa Poshuun kilvenkin ALV-0

Jos itse pitää joskus perustaa toiminimi, Hartikaisen Moottori & Sörsselssönin Autokorjaamo on aika vahva nimiehdokas.

Back
Ylös Bottom