Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vacation-mode-activated-0f2f487a8e.jpg

MCC [Magna Carta Cartel] - Arrows

View: https://www.youtube.com/watch?v=tW862xZVr4U

Kyllä niillä maailma muuttuu. Itsellä on kotona Sonyn vanhemmat XM3 kuulokkeet ja ulkona lähes aina Apple Airpods Pro.
Jo pitkään himottanut hankkia Peltorin kuulevat kuulosuojaimet joissa ominaisuuksia kaikki kertaa kaikki.
Mutta kustantaa pitkän viitosen.

Minun vatsappini on kovin hiljaa ollu taas viime viikot.

kiitä Luojaa, että teidän ei tarvitse kokeilla tinneriä! Se se vasta hiljainen paikka on!

tiedä sitten jos samassa kuvassa näkyisi sekä Tohtori itse (havvis näyttävästi) että Ro & Po & plo tsampanjaa, että haistaisivatko vosut rahan jalon tuoksun

Kuulkaas hifieinarit.

Heitin äsken verkkiksessä päähäni jotku random vatsamelukuulokkeet ja koin valaistumisen sekä äänenlaadun että ympäristön hälyn katoamisen suhteen.
Eikä kyseessä etes ollu mitkään Max-luokan luurit vaan 250€ Sonyt.
Huhhuh.
Mahtoivatkohan olla noi XM4:t vai pykälää vanhemmat? Mulla on noi kyseiset Sonytkin nykyään Valcojen lisäksi langattomaan meininkiin. Ilman eq:ta aika bassomonsterit, mutta suurella osalla musaa toimii mun makuuni varsin oivasti. Ja ANC noissa Sonyissä on kyllä toimiva.

Hifipettereille ei oikein olekaan vieläkään mitään suljettua vastamelu- kautta langatonta luuria, vaan johdolla siellä maailmassa edelleen mennään. Oon miettiny myyväni noi Audezetkin veks, kun jääneet taas melkeinpä käyttämättä, kun tulee nykyään soiteltua enemmän kuin hifisteltyä.

Mahtoivatkohan olla noi XM4:t vai pykälää vanhemmat? Mulla on noi kyseiset Sonytkin nykyään Valcojen lisäksi langattomaan meininkiin. Ilman eq:ta aika bassomonsterit, mutta suurella osalla musaa toimii mun makuuni varsin oivasti. Ja ANC noissa Sonyissä on kyllä toimiva.

Hifipettereille ei oikein olekaan vieläkään mitään suljettua vastamelu- kautta langatonta luuria, vaan johdolla siellä maailmassa edelleen mennään. Oon miettiny myyväni noi Audezetkin veks, kun jääneet taas melkeinpä käyttämättä, kun tulee nykyään soiteltua enemmän kuin hifisteltyä.
Varmaan noi xm:t ne oli.

Tohtori itse (havvis näyttävästi) että Ro & Po & plo tsampanjaa, että haistaisivatko vosut rahan jalon tuoksun
"V*ttu mikä urpo, leveilee romuillaan ja olemattomilla rahoillaan, kompensoi jotain ja ei mitään persoonaa, rumakin vielä" ja svaippaus...ööö...en tiiä mihin suuntaan. Eli ihan samat ajatukset kuin itselläni.

Tekee mieli lämpöisiä voileipiä. Maha ei kestä, mutta aina pitää vähän kärsiä hyvän takia.

Kävin inkkarissa syömässä ja taas närästää ja turvottaa. Ihan takuulla se (L) ei pitänyt paikkaansa. Prööt.

(luin toista ketjua)

Jäsen V on mua melkein 20 senttiä pidempi ja minä painan enemmän. #lihavakääpiöolo

Viimeksi muokattu:
Se on kuulkaas silleen, et ois työmaita heinäkuulle tusinalle timpurille, mutta töissä vain 5 timpuria, ja noistakin 2 jää lomalle kesken kuukauden.

Vähänkö jo valamiiksi naurattaa ku saa taas valikoituja selityksiä tarjota seuraavat 2kk kaikille tyytyväisille asiakkaille.

Back
Ylös Bottom