Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sylvi tuolla toisessa juosteessa kertoi mikä on Miehessä tärkeintä. Sylvin olisi pitänyt olla lätkän mm finaalin aikaan Tampesterissa ja napata esim. tuo Miro. Dallasissa voisi olla käyttöä kodinhoitajalle. Voimaa masussa varmasti enemmän kuin keskiverto Kaivurin asiakkaalla vaikkei kovin päälle päin näytä voima masulta. Tietty Sylvin herkuilla voisi tilanne muuttua. Ja se tärkein: bruttoliksa taitaa olla n. 8 miljoonaa taalaa/kausi

katselin merellä seilaavaa sublautailijaa, miksi se meloo polvilteen, eiku kyllä se seisoo, ei ku vittu miten se siinä laudalla on.... piti venata että tuli lähemmäksi niin tattadataa se olikin kääpiö joka tosiaan seisoi siinä laudalla. Miksi jaan tämän tiedon, noh se on hyvä kysymys.

Kauhea järkytys sitten, kun huomasin suosikkiravintolani Fit Wokin lopettaneen toimintansa 🙁 Sieltä sai maistuvaa kohtuuhinnalla kotiinkuljetettuna silloin, kun itse ei pysty ei kykene kokkaamaan.
Täällä meni yks hyvä thaikku nurin koronan jälkimainingeissa.

Ei oo näkynyt Fitwokkia täälläkään enää listoilla, että varmaan sit täältäkin poistunut. Ei ollu kyllä mikään meikäläisen suurin suosikki, vaikka konsepti ihan hyvä. Samalla reilulla kympillä saa noista kinkeistä paremmat mätöt.

Täällä meni yks hyvä thaikku nurin koronan jälkimainingeissa.

Ei oo näkynyt Fitwokkia täälläkään enää listoilla, että varmaan sit täältäkin poistunut. Ei ollu kyllä mikään meikäläisen suurin suosikki, vaikka konsepti ihan hyvä. Samalla reilulla kympillä saa noista kinkeistä paremmat mätöt.

Minulla oli suosikkiannos FitWokissa: nuudeli, tofu, sipuli-paprika ja cashewpähkinä kormakastikkeella. Lisäksi sitä talon tummaa maustesoosia päälle.

Kinkeissä on huonot kasvisannokset ☹ jotain hapanimelää paistettua kaalisuikaletta vain.

Thaikusta en tykkää, kun jokaisessa annoksessa on aina korianteria 🤢

Minulla oli suosikkiannos FitWokissa: nuudeli, tofu, sipuli-paprika ja cashewpähkinä kormakastikkeella. Lisäksi sitä talon tummaa maustesoosia päälle.

Kinkeissä on huonot kasvisannokset ☹ jotain hapanimelää paistettua kaalisuikaletta vain.

Thaikusta en tykkää, kun jokaisessa annoksessa on aina korianteria 🤢
Eikö vegehipin pitäisi asioida inkkaripaikassa? Ne jos jotku osaa kasvispöperöt.

Eikö vegehipin pitäisi asioida inkkaripaikassa? Ne jos jotku osaa kasvispöperöt.

Juu, Kuopiossa on tarjolla ihan hyvää intialaista ja nepalilaista. Intialaisessa saa valita tulisuusasteen 1-4. Minulla pukkaa hikeä tuo miedoinkin vaihtoehto.

Kylläpä muuten kuuluu, että Rissalan pojat esittää lentonäytöstä kaupungin yllä!

katselin merellä seilaavaa sublautailijaa, miksi se meloo polvilteen, eiku kyllä se seisoo, ei ku vittu miten se siinä laudalla on.... piti venata että tuli lähemmäksi niin tattadataa se olikin kääpiö joka tosiaan seisoi siinä laudalla. Miksi jaan tämän tiedon, noh se on hyvä kysymys.
Hyvän luontokuvan olisit saanu tuosta.

Screenshot_20220608-174458_QuickPic.jpg
Plrlrlrrlrpprllrplllrlrlrrlp

Minä olen yrittänyt saada tässä itseäni lähtemään salille tuloksetta. Kokeilen aamulla uudestaan.

Mutta iloinen asia! Kaveri lupasi myydä minulle tangon, kun ei sitä enää itse tarvii. Saa jatkossa kotona pyörähdellä ja mahdollisesti tippua päälleen. Tai niin kävi edellisen omistamani tangon kanssa, jos tämän kanssa ei sitten kuitenkaan.

Paikalliset ilmoittelevat lähes päivittäin karanneista kissoista ja koirista. Nyt tuli huipennus: lipettiin lähtenyt kilpikonna 🐢

Kaikkea ne ihmiset kadottaa.

Söin kaksi (2) munkkia.

#vattaankoskee
#pahaolo

Mitähän munkkilogi @TJJ tähän sanoisi.
Mitä helvettiä, kui isoja munkkeja ne oikein oli?

Ymmärtäisin, jos kyseessä joxun kilon vappumunkki.

Edit: Hyvä muisti, justiinhan sää kuvankin laitoit.

2 tuommosta ja vatsapipi :unsure:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom