Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

FAA658B0-619D-4D56-BD42-D3BDA5071B14.webp
”Savu seuraa lampaan nussijaa, vanha Riihimäkeläinen sanonta.

Jotkut naiset ostavat itselleen miesten alushousuja ja kokee ne mukavemmiksi päällä.

😳

*mistä habilis voi tietää*

On ne.

Eikä tarvitse asetella haarakiiloja paikoilleen. 😁

Mulla kolmet mukavat. Ja myös kolmet muulla tavalla kivat. Hehe. #koskamävoin

Loput eli tällä hetkellä valtaosa, on useampaa eri mallia naisten mallistoista (string, tai, booty, mummo), enimmäkseen puuvillaa,
koska se nyt vain on parempi vaihtoehto vaatteessa, jota pidetään intiimialuetta vasten tuntikausia.

Commandona olin leikkauksen jälkeen kuukauden, koska vatsa oli niin arkana. Kyllä siihenkin tottui.
Silloin heti leikkauksen jälkeen olin vuorokauden verran erikoiskommando, kun ei ollut muuta kuin peite ja sairaalapaita päällä.
Leikkausta seuraavana päivänä sain avustettuna sairaalahousut jalkaan.

"Ei otettu sulle alushousuja mukaan ollenkaan, mutta me haetaan ne kyllä jos haluat laittaa. Haluatko?"
"En."

Pitäisiköhän vetää muutaman viikon ketoosi, että saisi sisäelimet kunnolla rasvattua.

Toiminnallinen aamu, sain siivottua sekä salilla ja uimassakin kävin.

Toiminnallinen aamu. Siirryin sängystä sohvalle ja ruokin siinä välissä kissan!

Lisäksi huomasin vessan peilistä, että tulehduksellinen ihosairaus kukoistaa poskissani ja tuottaa keltaista eritettä. Oh nice.

Kauhea järkytys sitten, kun huomasin suosikkiravintolani Fit Wokin lopettaneen toimintansa 🙁 Sieltä sai maistuvaa kohtuuhinnalla kotiinkuljetettuna silloin, kun itse ei pysty ei kykene kokkaamaan.

Mitä minä nyt teen 😢

Valtava määrä tullut puhelinmyyntisoittoja viime viikkoina 😖 Lienee edellinen Puhelin-Robinson loppunut, niin pirautin nyt uudelleen. Jospa seuraavat kolme vuotta saisi olla rauhassa! Yksi riesa on HS - ne on ihan himotyrkyttäjiä. Soitin tuonne asiakaspalveluun suoraan. Hah. Siitäs saivat.

Toiminnallinen aamu. Siirryin sängystä sohvalle ja ruokin siinä välissä kissan!

Lisäksi huomasin vessan peilistä, että tulehduksellinen ihosairaus kukoistaa poskissani ja tuottaa keltaista eritettä. Oh nice.

Kauhea järkytys sitten, kun huomasin suosikkiravintolani Fit Wokin lopettaneen toimintansa 🙁 Sieltä sai maistuvaa kohtuuhinnalla kotiinkuljetettuna silloin, kun itse ei pysty ei kykene kokkaamaan.

Mitä minä nyt teen 😢
Onko Kaivurissa kotiinkuljetus?
Tarkoitin nyt ruokaa. Asiakkaat varmaan kuljettaa miekkataksi.

Back
Ylös Bottom