Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin tuli mieleen, että tämä voisi olla sulle sopiva sivu:Joo, aivan, se on edelleen olemassa! Sitä minäkin käytin aikoinaan monta vuotta! Pitää tosin varmaan luoda uusi tili, koska ei mitään muistikuvaa tunnuksista. Muistelen, että kun joskus jaksoi aktiivisemmin liikutella painoja ylös ja alas, kävin heiaheian mukaan salilla keskimäärin 140-150 x/v. Näkyi myös päällepäin.
Nyt säännöllisen kuntoilun tavoitteeksi, tällaisena keski-ikäisenä pullerona voisi olla vaikkapa 100 x salia ja vaikkapa 50 x yinjoogaa tms.
(Koska siis olen suorittaja, niin saman tien kannattaa tavoitteellistaa myös rentoutumisharjoitukset, että tulee tehtyä mutta kohtuudella ja kokonaiskuormituksen huomioiden.)
Koska kaikki elämäntapamuutokset aloitetaan "huomenna" ja minun tapauksessani juhannuksen jälkeen, niin onhan tässä aikaa pohtia järkevää komboa.
Mutta kiitos, pitääpä tehdä uusi tili heiaheiaan!
huomio
View: https://www.facebook.com/100064628352462/posts/388750359955906/
Onko kukaan menossa paikan päälle seuraamaan paraatia?
Retee vehjeMites tuosta jollekin ketjun puliukolle kesäksi menopeli:
Miettikääpä että saudiprinssi voisi halutessaan ostaa sekä twitterin että elon muskin pois kuleksimasta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=ur8E0Tpl0Sc
Ja delogoida jonkun toimittjan paloiteltavaksiMiettikääpä että saudiprinssi voisi halutessaan ostaa sekä twitterin että elon muskin pois kuleksimasta.
Tuonne voi kirjautua pariksi viikoksi testaamaan ympäristöä ja demoa; ei tarvitse antaa luottokorttitietoja heti aluksi, niin ei tarvitse muistaa peruuttaa jos ei toimikaan itselle.Jotenkin tuli mieleen, että tämä voisi olla sulle sopiva sivu:
Dan John University | World Class Workouts On Demand
Here you will find Dan's most famous programs along with a customizable workout generator built to suit your needs. Whether you are trying to lose weight or get really strong for the upcoming season, you'll find a program right for you.www.danjohnuniversity.com
En itse ole tuonne rekisteröitynyt, koska köyhä. Mutta Dan John tuota usein mainostaa, ja kuulostaa aika fiksulta.
Workout Generator mielenkiintonen ainakin. Voi valita käytössä olevat välineet, monta päivää viikossa, jne jne.....