Hirviä kiire tuli töihin, että ehti #palkalliselle #![]()
tee laskelma paljonko ehit tienata kakin aikana
muistelisin itse laskeneeni että kaksi euroa + säästynyt paskapaperi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hirviä kiire tuli töihin, että ehti #palkalliselle #![]()
Päädyit uudeksi puheenjohtajaksi?Mokasin ja avasin suuni väärässä paikassa.
Täällä sama. Ja parhaaseen aikaan --> LVIS saneerauksen hankesuunnitteluTaloyhtiön kokous meni joutuisasti kun kaikilla (miespuoleisilla) kiire katsomaan lätkää.
Mokasin ja avasin suuni väärässä paikassa.
Aika nopea suoritus oli, tuskin kauheasti sitä parista eurosta heittää.tee laskelma paljonko ehit tienata kakin aikana
muistelisin itse laskeneeni että kaksi euroa + säästynyt paskapaperi
Mikähän on kun heräsin yöllä kusihätä + raivoisa erektio komboon? Oli muuten jumalattoman vaikea sitten siinä pisutella menemään kun veijari ei halunnut yhtään osallistua yhteistyöhön.
Joo. Kyllä varmaan pitää kohta laittaa tinderit tulille, kun tuokin mies näyttää hyvältä. Voi jeesus.
Suomen pelit on jokseenki ainoita ohjelmia, joiden takia tulee valvottua ja ihan sama mikä hätä on, niin kyllä se voi erätaukoon odottaa.anna esimerkkejä, en keksi ensimmäistäkään
nimim. katsoin tuloksen aamulla tekstitv:stä kun heräsin, en todellakaan ryhdy yöunien menetykseen tuollaisen televisio-ohjelman takia
Nyt se on laskenut enemmän kuin irronnut osinko, itse olen tänään tankannut.Hermoilua, pörzessä. En uskaltanut ostaa eilen Sampoa. Edelleenkään en osaa sanoa, olisiko pitänyt.
Joo. Kyllä varmaan pitää kohta laittaa tinderit tulille, kun tuokin mies näyttää hyvältä. Voi jeesus.
Ei. Mun satisfyer on rikki enkä oo jaksanu ostaa uutta.ollaanko siis pian siinä . :ssä, että sätisfäijjeri ei korvaakkaan irtopainosta?
olisipa se itsellä yhtä helppoa, tuosta vaan mennä tinneriin ja puute on poissa