Voi vitun lätkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shawshank Redemption, kilometrillä. Varmaan T2 seuraavana, jos kakkonen pitäs valita....ja oli semmonen "jumakikkeli että oli kova leffa" fiilis jälkikäteen...ei ole toistunut varmaan sen jälkeen se fiilis.
Noi on kyllä kovia! Laitan vielä Donnie Darkon ja Mementon kehiin. Toki myös American History X istuu genreen.Shawshank Redemption, kilometrillä. Varmaan T2 seuraavana, jos kakkonen pitäs valita.
Näitä lopputwistileffoja on tietty muutama, jotka on jättäneet hauskan fiiliksen. Dark City, The Usual Suspects, The Sixth Sense vaikka nyt ulkomuistista.
En oo keskustassa käynyt sen jälkeen kun kisat alkoi, mutta eipä ainakaan keskustan ulkopuolella näy mitenkään suurta hypetystä. Mutta voin kuvitella jos Suomi voittaisi, että kuinka porukka sekoaa.^ eihän nuo oo kuin kiekon MM-kisat täällä Suomessa
Treellä lienee kova buugi. En oo kyllä kattonu missä muualla pelataan..
Nämä on ainakin kovia. T2 katselun alle tänään? Ihan vain koska mä voin? Ensin toki sumo ja sali.Shawshank Redemption, kilometrillä. Varmaan T2 seuraavana, jos kakkonen pitäs valita.
The Sixth Sense vaikka nyt ulkomuistista.
Oscarit on aika hyvä hyvyyden mitta. Mitä enemmän oscareita, sitä paskempi filmi.Nämä on ainakin kovia. T2 katselun alle tänään? Ihan vain koska mä voin? Ensin toki sumo ja sali.
Nuo lehvat on kyllä niin makuasiaa, jos kattoo jotain IMDBn top 10 listaa niin Kummisetä leffoja listalla monia. Meikäläiselle...ei, ei helv. Booooring.
American History X todella kova. Nää pari ekaa pitäs melkein kattoa uusiksi. Oon nähny nää varmaan sen parikyt vuotta sitten, kun tulivat ja muistan lähinnä jonkinlaisen wtf-fiiliksen noiden jälkeen. Taisin kyllä kattoakin jossain kunnon superkanuunassa, ettei oikein jaksanu kunnolla seurata, mistä syystä pitäs muutenkin nähdä uusiksi.Noi on kyllä kovia! Laitan vielä Donnie Darkon ja Mementon kehiin. Toki myös American History X istuu genreen.
T2 voi kattoa aina uudestaan. Kakkososista myös Aliens - paluu varsin hyvää rytkettä.Nämä on ainakin kovia. T2 katselun alle tänään? Ihan vain koska mä voin? Ensin toki sumo ja sali.
Nuo lehvat on kyllä niin makuasiaa, jos kattoo jotain IMDBn top 10 listaa niin Kummisetä leffoja listalla monia. Meikäläiselle...ei, ei helv. Booooring.
Se ja Interstellar toimi myös hyvin mulle. Vanhemmista tuon tapasista Contact.Matt Damonin Mars-leffa putos yllättävän kovaa
Interstellar jäi meikäläiselle vähän keskinkertaiseksi tai jonnekin tyyliin paremmalle keskitasolle. Visuaalisesti tosi näyttävä, mutta ei sit kuitenkaan kokonaisuutena säväyttäny hirveästi. Niin kuin ei neljä viidestä nykyleffasta muutenkaan.Se ja Interstellar toimi myös hyvin mulle. Vanhemmista tuon tapasista Contact.
Offtopicin luontokuvista pitäisi kyllä saada näyttely johonkin eläintieteelliseen museoon tms.
Kannattaa huomioida myös @Kyrde n hieno otos "Kauriit ja Kurjet"Laitan tämän tärähtäneet pallerot sijalle kaksi sen susi tai koira tai roska kameran kennolla luontokuvan jälkeen.