Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mainittakoon omista päivän saavutuksista, että kävin ekaa kertaa salilla varmaan kahteen ja puoleen vuoteen. Oli yllättävän positiivinen kokemus, joskin otin prässiä ehkä turhan kovaa ja oletettavasti paikat aika jumissa huomenna ja siitä eteenpäin..

Mut vähän oli jopa puhetta, että kerta viikkoon vois koittaa käydä kaverin kanssa jumppaamassa, niin tulis pidettyä vähän lihaskunnostakin taas huolta.

Poltatteko te sikarinne rahvaanomaisesti pihalla? Eikö tosi harrastajan pitäs vetää ne sisällä, ettei katoa makua??

Kakekin rakentaa seuraavaksi kämppään kirjasto- / sikari- / snookerhuoneen sopivalla baarilla ja äänentoistolla.
Ei mulla ainakaan makuaisti ole kehon ulkopuolella. Itse joskus lämpimässä varastossa kyllä, mutta yleensä ulkona. Käytännössä joka päivä 😁

Ei mulla ainakaan makuaisti ole kehon ulkopuolella. Itse joskus lämpimässä varastossa kyllä, mutta yleensä ulkona. Käytännössä joka päivä 😁
Olen minäkin osani tupakkatuotteista takavuosina polttanut ja siis eihän missään enää polteta sisällä, mutta eihän sitä eroa (maussa) voi olla huomaamatta. Tai jos ei huomaa, niin ehkä ei kannattais kovin kalliita sikareita polttaa (joo, joo provo :D)

Olen minäkin osani tupakkatuotteista takavuosina polttanut ja siis eihän missään enää polteta sisällä, mutta eihän sitä eroa (maussa) voi olla huomaamatta. Tai jos ei huomaa, niin ehkä ei kannattais kovin kalliita sikareita polttaa (joo, joo provo :D)
No tuota, kyllähän sikarit maistuvat pääosin aina ulkona paremmilta, kuten vaikka kahvi, olut tms. Ehkä nää on näitä makuasioita. Humeissa taitaa olla nyt 1200+ sikaria ja kalleimmat kyllä kymppejä (Saksan hintaa) ja niitäkin ennemmin ulkona 😊

Röökiin nyt ei ainakaan voi verrata millään tavalla, sitähän imetään keuhkoon, siellä ei makuaisteja ole.

Ainoa etu sikarin poltossa sisällä on, että savun aromit on nuuskittavissa (jos tahtoo) paremmin. Tai toki mukavuudenhalukin yksi tekijä, mutta sillä ei niin makuun merkitystä.

En provosoitunut, kun tiedän mistä puhun 😁

Viimeksi muokattu:
Jokaisessa asumuksessa yleensä on useita moisia.

on tullut asuttua semmoisessakin omistusasunnossa & vuokra-asunnossa missä ei tätä tapahtunut missään huoneiston osassa

nykyisessä olen asunut pian 16v ja äärinmäisen harvinainen tapahtuma on tääläkin, edellistä kertaa en muista: vuosia sitten

Ainoa etu sikarin poltossa sisällä on, että savun aromit on nuuskittavissa (jos tahtoo) paremmin. Tai toki mukavuudenhalukin yksi tekijä, mutta sillä ei niin makuun merkitystä.
Kyllähän nokkakin tuppaa olemaan aika olennaisesti mukana tuossa maistamisessa ja siis vaikka enimmäkseen vedin aikanaan röökiä, niin jonkin verran myös pikkusikareita sekä oikeita sikareita ja kaikki tupakkatuotteet maistui kyllä sisällä voimakkaammalta. Onko se sit hyvä vai huono asia, niin voi olla mielipidekysymys, mutta tuohon aikaan, kun oli vielä hyväksyttyä polttaa sisällä, niin muistan lukeneeni jotain sikarinpoltto-ohjeita, joissa oli tekstiä tyyliin "ulkona ei polteta, jos ei haluta hukata makua" tjsp.

Mut joo, ei oo enää itelle väliä, kun ei uskalla enää maistaakaan, ettei mene taas yks 10 vuotta rööki huulessa.

muoks. ja se voi kyllä olla, että minä polttelin sikarini aina päin persettä :D paskalle ne nimittäin aina maistui, kun piti jossain muodon vuoksi tuprutella.

Sikke vielä kesken, tramppa valmis.

2F25DA9E-4F3B-45F0-B036-F7F44FA39CE9.webp

En ala vänkäämään makuaisteista. Ne on yksilöllisiä. Itselle kaikki on ulkoilmassa pääosin paremman makuista. Voi olla myös ympäristön placeboa.

Mutta, unohtui eilen ilmoittaa, niin MP-kausikin on nyt virallisesti avattu.

Back
Ylös Bottom