Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämä ovat olleet ihan just täälläkin livenä. Ei oo jaksanu männä kahtoon.1900 JarkkoMartikainen
2200 Rautiainen&Lampi
Toi vika ei tuttu
Ei oo jaksanu männä kahtoon.
Mutta 2,5v hili jaksaa vielä.
Olisin sanonut sun nahkahuilu, mutta ikää taitaa olla enemmän?Mikä soitin täytti viime viikolla 25v?
Taitaa tuo olla hieman vanhempi juttu?En tiedä onko soitin mutta beatboxaus?
DVD? Euroopan versio siis.Mikä soitin täytti viime viikolla 25v?
Oho. No mulla on edelleen käytössä winampin versio 2.91 vuodelta 2003.”Legendaarinen Winamp oli monella tapaa ensimmäinen käyttäjäystävällinen musiikkisoitin, joka tuki uutta, uljasta MP3-musiikkiformaattia. Ohjelman ensimmäinen versio julkaistiin 21.4.1997 eli Winamp vietti viime viikolla 25-vuotis synttäreitään.”
Toimintasuunnitelmaan on tehty yksi lisäys saunomisvaiheen yhteyteen, nimittäin rillaus.Vappumarssi lähenee. Pian pitänee varmistaa, että maiharit on lankattu.
Minulla oli unohtunut toisena talvena peräkkäin irrottaa kaasupullosta letku. Viime keväänä oli pullo tyhjä, nyt näyttää olevan vielä helmi pohjalla. Eiköhän tuolla makkarat tiristele.Toimintasuunnitelmaan on tehty yksi lisäys saunomisvaiheen yhteyteen, nimittäin rillaus.
Tämähän alkaa kuulostaa aivan suunnitelmalle. Erinomaista!Toimintasuunnitelmaan on tehty yksi lisäys saunomisvaiheen yhteyteen, nimittäin rillaus.
Kai nää soitteletkin sillä jotain Napsterista ladattuja huippulaatuisia (lue: kusisia) MP3:ia? :DOho. No mulla on edelleen käytössä winampin versio 2.91 vuodelta 2003.
Perhana, sehän on tänään se viimeinen päivä ja huomenna pitäisi lähteä jäät, sen perimätiedon mukaan. On ollut röitä ja talon suunnittelua niin intensiivisesti että on meinannut kalahommat unohtua - tilanne on vakava.Mites muuten se @IVa n wappupilkki?