Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taitaa tulla kesä.. kesä..

sundress-upskirt-booty-2.gif

Höpöläpuolen sairaanhoito ei vaan toimi 😡

Soitin maanantaina KPKlle muistuttaakseni, että maaliskuun lopussa minulle luvattiin järjestää hoitoneuvottelu (psylkr, psykologi ja psyksh) huhtikuussa. No ei ole järjestetty. Vuoden ajan olen maininnut halustani neuromodulaatiohoitoon. No ei ole edes lähetettä kirjoitettu.

Tänään tuli info, että viikon päästä psykiatri soittaa kotiin. Niinku halleluja. Pitää kuulemma mennä päivystykseen, jos on akuutti tilanne. Kerroin käyneeni sielläkin, mutta päivystyksessä vain käskevät ottamaan yhteyttä KPKlle. Se nyt vaan on että voi voi.

46j97.webp

Onko tuo KPK joku korrektimpi nimitys Antenniosastolle.

Antenniosaamisen ydin (🤣)

"Kuopion psykiatrian keskus KPK on Kuopion kaupungin ja Pohjois-Savon sairaanhoitopiirin yhteinen aikuispsykiatriaan keskittynyt kuopiolaisille avomielenterveyspalveluja tarjoava palvelukeskus."

Psykiatrian vuodeosastot on erillisessä pöpisairaalassa ja neuromodulaatiohoidot puolestaan KYSissä.

Toistaiseksi minulle ei ole tarjottu eikä palveltu 😠 vaikka olen kysynyt ja pyytänyt.

Minä haluaisin elämäni takaisin (Piporadiosta ei kyllä taida olla keinoa päästä eroon) ja palautua töihin työntämään potilaita hissikuiluun, mutta ne kirjoittaa vain lisää saikkua ja ehdottaa työkyvyttömyyseläkettä. Depressiohan on ihan parannettavissa oleva sairaus, kunhan siihen saa toimivaa ja oikea-aikaista hoitoa. Minulle kävisi kaikki: osastohoito, rTMS, ECT, ketamiini. Mutta ei. Psyksh vain kyselee, olenko käynyt askartelemassa jossain vapaaehtoisten masentujien leikkikerhossa - no en ole 🙄

Back
Ylös Bottom