Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on aika hyvin palautunu maaliskuun koronasta, mutta hajuaisti tekee välillä temppujaan ja sen takia joitaki perusruokia ei esim. pysty enää syömään, kun ne on maistunu ihan väärältä. Ja joskus hajut rekisteröityy jotenkin viiveellä ja jysäyttää sitten kerralla aistit täyteen. Se on ihan ok jos puhutaan vaikka pizzan tuoksusta, mutta kakkavaippojen kanssa vois jäädä jysäyttämättä.Minulla meni kans molemmat kun vuodenvaihteessa sairastin. Eivät ole normaaleja vieläkään. Varsinkin hajuaisti on aika olematon
& mistähän sitä sais
Sinappi maistui pitkään todella häiriintyneeltä, nyt sen maku on palautunut ja makkaraa on mennyt kilokaupallaMulla on aika hyvin palautunu maaliskuun koronasta, mutta hajuaisti tekee välillä temppujaan ja sen takia joitaki perusruokia ei esim. pysty enää syömään, kun ne on maistunu ihan väärältä.
Minulla haistan välillä sellaista palaneen käryä tai röökin hajua. Saattaa tulla ihan yhtäkkiä. Makuaisti on jotenkin laimee. Maistaa kyllä, mutta silleen laimeasti. Tämä ärsyttää ruuanlaitossa eniten. On tullut useaan otteeseen maustettua ruoka senverran rapsakasti että on jäänyt perheeltä syömättäMulla on aika hyvin palautunu maaliskuun koronasta, mutta hajuaisti tekee välillä temppujaan ja sen takia joitaki perusruokia ei esim. pysty enää syömään, kun ne on maistunu ihan väärältä. Ja joskus hajut rekisteröityy jotenkin viiveellä ja jysäyttää sitten kerralla aistit täyteen. Se on ihan ok jos puhutaan vaikka pizzan tuoksusta, mutta kakkavaippojen kanssa vois jäädä jysäyttämättä.
Ja kun meillä osalla ei mitään sellaista.Jännä, jos täällä useammalla on ollu noita pidempiaikaisia aistihäiriöitä.
Sylviltä meni myös järki.menikö maku vai hajuaisti vai molemmat
Miten kolmiosta saadaan viiva![]()
Tämä vitsi valittiin Ylellä Suomen hauskimmaksi vitsiksi – osaisitko kertoa paremman?
Kerro vitsi!www.is.fi
Äh.
Voin heti kertoa hauskempia.
Esim:
Nainen: Ei hyvänen aika sentään, meni peli aivan sekaisin viime kierroksella kun ampiainen pisti…
Golffari: No, missäs kohdalla se sitten pisti?
Nainen: Siinähän se, ykkösen ja kakkosen välillä.
Golffari: Enkös minä ole sanonut, että pidä ne jalat lähempänä toisiaan!
Mikä on Rin Tin Tinin isän nimi?
– Sii Tin Tin
Mikä on Rin Tin Tinin äidin nimi?
– Emä Tin Tin
Mitä eroa on eroottisella ja pervolla?![]()
Tämä vitsi valittiin Ylellä Suomen hauskimmaksi vitsiksi – osaisitko kertoa paremman?
Kerro vitsi!www.is.fi
Äh.
Voin heti kertoa hauskempia.
Tämä, sen pari päivää ku oli flunssaoireita, oli maku- ja hajuaisti vähä laimeammat, kuten yleensäkki flunssassa. Ja sitte taas palautu normaaliksi samantien.Ja kun meillä osalla ei mitään sellaista.
Eikös se ollut, että syntymättömän veljen nimi?Rin-Tin-Tin kategoriaan jatkoa. Mikä on Ti-Ti Nallen kuolleena syntyneen veljen nimi?
La-Ka Nalle.