Jokaisesta, siinä se ongelma onkin kun on niitä peilejä.Mä en kyllä tiedä mistä vekkulan peilistä sä itteäs oikein katot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokaisesta, siinä se ongelma onkin kun on niitä peilejä.Mä en kyllä tiedä mistä vekkulan peilistä sä itteäs oikein katot.
Autsista.Menemällä niiden vaatteiden läpi. Onneksi toki vaatteet vähän hidastaa niin selvittiin verisellä nakilla.
Se ei meinannut loppua millään, vikan puoli tuntia takki päällä odottelin, että joko saa lähteä kotiinKatoin tuon eilen ja se oli mun mielestä vähä pitkäveteinen.

Onko saatana Pirellin kumit. Vieläkin vituttaa.
Tais olla Security tjsp. - aika vakuuttava nimi.Onko saatana Pirellin kumit. Vieläkin vituttaa.
En sitte vastaa kellekään, kun aina menee tuo lainaus jotenki päin vittua. Tai ainakin puhelimella menee.
Kusetus pulju muutenkin.Autoissa Nokialaiset on kaikki hajonneet ennen kulutuspinnan loppumista.
Yhtellä vai kahtella pärrällä? Jos yhtellä kaksi päällä, niin kumpi ajaisi?Irma ja tjj voisi heittää kesällä moottoripyörä päiväreissun ja raportoida sen tänne. Toki voi olla että tohtori ei palaudu siitä koskaan![]()
Tämä Pulkkisen vanhempi painos on ehkä vielä lähempänä tohtorin habitusta.Siis Pulkkinenhan on vartaloltaan meikäläisen kaksoisolento. Mutta mulla ei sisäkumi paista noin, toisaalta ei myöskään parta noin kasva.
Omaisuudessa "3 asetta". Onkohan innokas harrastaja vai tuumannut, että jossain kohtaa tulee mopopojat kyselemään rahojen perään?Jykä alkaa kohta olla ns Danhammer-levelillä.
![]()
Uros-omistaja teki yli 20 miljoonan kaupat ennen konkurssin paljastumista – määritteli yhtiön arvoksi noin kaksi miljardia
Viime vuoden alussa Hallikainen siirsi valtaosan Suomen-omaisuudestaan silloisen vaimonsa nimiin. Hallikaiselta miljoonia velkovan Nordean mukaan tarkoituksena oli siirtää omaisuutta velkojien ulottumattomiin.www.is.fi
Tämä Pulkkisen vanhempi painos on ehkä vielä lähempänä tohtorin habitusta.
View: https://www.facebook.com/Pulkkinen-42791527362/videos/203358465336811
Joo varmaan laikoissa ja rälläköissä eruja, sekä kaikki ei käytä laikansuojaa. Tekevälle toki sattuu, mutta jonkun verran pystyy onneksi suojautumaan itsekin vahingoilta eri suojaimilla ja järjellä.Pitäskö kuvailla minkälaista jälkeä laikka tekee hajotessaan ja osuessaan kaulaan? Tai heppiin? No onneksi hepin edessä on useinmilla edes vähän jotain vaatetta...kaula on ikävän paljaana ja se terä menee sitten syvälle...no asiakas ei kuollut...montaa kertaa.