Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites tälläinen?
productimg
Augmentin potkulautaa olen jo kaks kevättä himoinnu. Sillä olis varmaan hyvä hurauttaa koskelle.

Selkä kipeytyi punktion vaatimassa asennossa ja nitkahti sitten erittäin kivuliaasti. Nyt ei pysty kumartumaan eikä kiertämään selkää (voiko joku tulla pyyhkimään pyllyn - itse ei pysty ei kykene) eikä enää istumaan kovan kivun vuoksi. Pistokohtaa jomottaa ja kirveltää. Lisäksi ilmeisesti kivun, kipulääkkeiden ja suositellun kahvin vuoksi oksettaa 🤢 Puuttuu enää paljon mainostettu päänsärky!

Voi kuolema.

Jos mulla olis 70 tonnia ylimääräistä, niin kulkisin allamainitut matkat ennemmin taksilla ku sijoittaisin "peltilehmään".

Meinaatko vispilällä polkupyörää? Kyllä, se ois ihan fiksu vaihtoehto, mutta laadukkaan pyöränkin hinnalla ostaa aika monet kengät joilla siirtyä tuo matka.

Sähkövispilä = sähköauto. Minähän en normikulutuksen mukaisten kauppakassieni kanssa kiipeile tuota kilsaakaan ylämäkeä.

Vihjailin siis kotteroa, jossa kummatkin vaihtoehdot. Eniten tällä hetkellä kiinnostaa lyhyempi kärry kuin nykyinen.

Olisi bourbon-tynnyrissä kypsytettyä 14% siideriä pullo. Tekisi mieli maistaa, mutta samalla haluaisi tallettaa koskemattomana nätin esineen.

Siisti soundbar :D

Pitäs olkkariin ostaa kyllä ehkä semmonen L-jalka, johon TV kiinni. Näyttää vähän niin kuin ois seinällä ja vapautuis tuo taso tuosta, kun on niin penteleen ahdasta eikä voi isompaa ruutuakaan ennen ostaa, kun ei mahtuis. Jotenkin vaan närästää laittaa kolmisen sataa moiseen (vaikka männä vkl tais juoda saman verran..).

Vois noita Kenejäkin pykälän isommiksi vielä joskus päivittää, mutta on kyllä ollu hifit unholassa jo jonkin aikaa, kun kitaramania jyrää.

Miksi sitä autoa pitää jatkuvaan vaihtaa? 🤔

Minä olen jo 50-v - enkä ole vaihtanut kertaakaan.
Ylivoimaisesti yleisin syy auton vaihtoon lienee se että pitää olla uudempi/kalliimpi kuin naapurilla.

Sitten voi olla tarve esim työn, harrastusten tai perheen kasvamisen (kake&lessubussi) takia vaihtaa autoa.

Eikä nykyautoja etes suunnitella kovin pitkää elinkaarta varten, paitsi tietyt hai kuality tuotteet;

Back
Ylös Bottom