Pellillinen pannaria, nyt on lihavaolo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja aattelet, että tämä ei ole siinä hinnassa sisään leivottuna ja täten pakoteta merkkihuoltoon?Volvolla sähkövehkeissä hinta sis. huollot ja kuluvat osat 3 vuodeksi. Ja sittenhän se auto jo viimeistään vaihtuukin.
Ihmeen jumissa on Teslankin huolto vaikka autot huoltovapaitaEikä tarvi huoltaa, ei vuosihuoltoa. Ei kuuluvia osia renkaita lukuunottamatta![]()

Tä....onko ne suomessa niitä -07 vormuloita?
Siis voiko tuonne kuka tahansa irma mennä tsöörailemaan?
Pari harrasteyksikköä kustantaa. Ei niissä valitettavasti OG konetta ole, mutta 650heppaa ja 520kg, niin kyllä kai silläki ehtii.
Ei mikään suoraan sinänsä. Riippuu pajasta ja merkistä toki. Poistaa vaan valinnanvapauden, jos pakotetaan. Monelle merkille löytyy kyllä merkkeihin erikoistuneita, pienempiä paikkoja, ei tartte hypätä Jorman kelkkaan heti.Mikä vika merkkihuollossa?jos mulla olis 70k€ bens auto niin en veis Jorman pajalle huoltoon jos pari hunttia halvempi. Menis kyllä merkkihuoltoon.
Käsi taskuun ja sinne vaan. Omavastuu vahinkotapauksessa 10 harrasteyksikköä muistaakseni.Siis voiko tuonne kuka tahansa irma mennä tsöörailemaan?
Jos mulla olis 70 tonnia ylimääräistä, niin kulkisin allamainitut matkat ennemmin taksilla ku sijoittaisin "peltilehmään".Mikä vika merkkihuollossa?jos mulla olis 70k€ bens auto niin en veis Jorman pajalle huoltoon jos pari hunttia halvempi. Menis kyllä merkkihuoltoon.
Meinaatko vispilällä polkupyörää? Kyllä, se ois ihan fiksu vaihtoehto, mutta laadukkaan pyöränkin hinnalla ostaa aika monet kengät joilla siirtyä tuo matka.Kun tyypillisin ajosuorite on kilometri kauppaan tai 3 kilometria rautakauppaan niin sähkövispilä voisi olla hyvä. Mutta muuten tarvitsee bensaa, jos johonkin haluaa. En ala jonottelemaan omaa vuoroani töpselille.
Tottakai on hinnassa mukana. Varmasti halvempi ratkaisu olisi käyttäjälle maksaa itse tarvittavat huollot, rahastustahan tuo on.Ja aattelet, että tämä ei ole siinä hinnassa sisään leivottuna ja täten pakoteta merkkihuoltoon?
Koukun saa melkein joka vessaan, massat jotain naurettavan ja 1600kg välillä noissa mitä ite mietiskellyt.Jos mulla olis 70 tonnia ylimääräistä, niin kulkisin allamainitut matkat ennemmin taksilla ku sijoittaisin "peltilehmään".
Meinaatko vispilällä polkupyörää? Kyllä, se ois ihan fiksu vaihtoehto, mutta laadukkaan pyöränkin hinnalla ostaa aika monet kengät joilla siirtyä tuo matka.
Tai kolme-neljä tonnin corollaa, joilla voi vetää kärryäkin tuodakseen rautakauppaostokset kotiin. Monellakaan sähköautolla ei onnistu, ku koukkua ei ole saatavilla, tietääkseni. Voi olla vanhentunutta tietoa toki.
Kertokaapa muuten yksikin sähköauto, jolla saa vetää yli 2 tonnia jarrullista. Ei liity tuohon corollaan, mutta omiin satunnaisiin arkitarpeisiin kyllä.
Jos mulla olis 70 tonnia ylimääräistä, niin kulkisin allamainitut matkat ennemmin taksilla ku sijoittaisin "peltilehmään".
Pitäsköhän ostaa kohta auto nro 6? Meh. No patteripossu vois olla 1,5km työmatkalle ok.
Mites tälläinen?Pitäsköhän ostaa kohta auto nro 6? Meh. No patteripossu vois olla 1,5km työmatkalle ok.