mutta sielähän voisi törmätä naisseuraan#paikkakunnalla olisi kyllä Veli Paloheimo, mutta taidan jättää väliin
liian iloista musiikkia Minulle on se
View: https://www.youtube.com/watch?v=p3QGAJByd_U
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta sielähän voisi törmätä naisseuraan#paikkakunnalla olisi kyllä Veli Paloheimo, mutta taidan jättää väliin
liian iloista musiikkia Minulle on se
mutta sielähän voisi törmätä naisseuraan
Veli Paloheimo on noin 40 vuotta myöhässä tuossa genressä... Kasarilla olis ollut varma kansainvälinen läpilyönti, sano.Siis se Brother Firetribe.
Sehän oli aika jännä kokoonpano aikanansa.
Se yksi piisi oli ihan hyvä.
Muuta ole kyllä kuullutkaan.
samalla levyllä oli ihan kuunneltava ai äm rokSiis se Brother Firetribe.
Sehän oli aika jännä kokoonpano aikanansa.
Se yksi piisi oli ihan hyvä.
Muuta ole kyllä kuullutkaan.
Vähän sama kuin jos Pekka Siitoin olisi twitterissä. Varma ylilyönti.Veli Paloheimo on noin 40 vuotta myöhässä tuossa genressä... Kasarilla olis ollut varma kansainvälinen läpilyönti, sano.
Onneks itse niitä, kenelle alkoholi sopii.On paljon ihmisiä joiden olisi parempi pitää korkki kiinni.
Niin muuten olikin. Jotenkin muistelin äsken että Uuno pelasi juurikin Paloheimoa vastaan mutta eipäs pelannutkaan.Ja Olli Rahnasto.
Ollihan pelasi Uunoa vastaan armeijassa.
Tuli maali jo tuossa vastaan! Voin sanoa, että oli paras juttu lenkillä, ku katoin hetki tuota ennen sykemittarista matkaa ja psyykkasin itseni, ettei oo enää pitkästi, mutta sitten tulikin jo maali vastaan mutkan takana! Ei harmittanut yhtään, ku ei tullu 50 km täyteen. Keli oli ikävähkö.Eiks sun pitäny 50km hiihtää![]()
Juuei, ei tartte enempää ruokaa tai alkoo..Ja sit jonnekin syömään, jotta maha täyttyy?
Ei vaan, komeen näköstä settiä![]()
Mä tossa maiskuttelin jälkkärinä Japanialaista viskiä, The Chita. Ei pölhömpää. Kaverina shampanjaa (G. H. Martel), hintaan nähden oikein hyvä. Ja nyt joku Seinäjoen masentuneiden synkkyydestä syntynyt Hazy Lager. Ei kovin kummonen, ihan ok.
Nyt mietinnän alla, oisko päivän alkot siinä vai pitäskö otta "yks" vielä.
japanialaisesta.
Sellainen kepeä, aika makea ja pehmeä. Jotenkin ehkä tuli Glenfarclas 12 mieleen ekasta lasista. Paria muutakin nipponia tullut maisteltua, mutta tätä ei aiemmin. Ilmeisesti aika uusi puteli.Kerro ihmeessä tarkempi makutestin tulos japanialaisesta.
Ei ole kyllä sellaista tullu maisteltua.
Muita on kyllä varmaan maisteltu.
En kyllä ite näe pullossa mitään hienoa. Ja vielä kierrekorkki.tuo kannata ostaa jo pelkästään hienon pullon tähären
näin ainakin Minä tein
![]()
Nikka From The Barrel
Täyteläinen, kuparinruskea, mausteinen, aromikas, kuivahedelmäinenwww.alko.fi