Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eurosport playerhan tuota varten kannattaa tilata. N. 80€ vuosi

Säästä! maksa koko vuosi kerralla niin maksaa 39e, älä maksa kuukautta kerrallaan

tai, kun Minä meinasin tänävuonna olla maksamatta niin rupesivat tinkaamaan ja nyt maksaa Minulla onely 19e/v

Tämä herätti miettimään, koska olen viimeksi käynyt jonkun kanssa kaljalla muuten kuin työtehtävissä?

korrorsstan, NAISseurassa haluaisin kaljoitella, Miehet ei kinosta

No mitäs V mieltä?

en ny oikein tidä, mutta kai se on pakon sanelema juttu provinnssissa vilkaista, tuskin Minulla juuri sillä hetkellä parempaakaan tekemistä ON!

Säästä! maksa koko vuosi kerralla niin maksaa 39e, älä maksa kuukautta kerrallaan
Joo, muistin vaan näköjään omiani, että se kk-tilaus ois ollu kympin kk ja koko vuosi 79,90€, mutta eihän tuo tosiaan ole kuin 4 kybää vuosi.

Vuositilaus on itelläkin.

Noita muutamia nuukerturneita on ITV4-kanavalla.

Kuten tämä juuri meneillään oleva.

Ei Europlayerilla.

Jos ei Via-hommia halunne, pitää aina joku kämänen skriimi kaivaa.

^ joo, takavuosina ITV4 tarjos ilmaisen streamin sivuiltaan kaikille, mutta nykyään taitaa olla rajattu britteihin ja ehkä myös maksullinen. Kokeilin joskus säätää VPN:n kautta tuota, mutta huonolla menestyksellä.

Minä en viiti mitään kämäisiä streameja, niin otin taas tuon Viaplayn sportin kuukaudeksi. Onhan sieltä muistaakseni tulossa nyt ysin MM-kisoja, poolin UK Openia ja sen sellaista.

Minulla tällä hetkellä tilauksina vain Europlayer ja Netflux.

Otan Via-hommat vakavan harkinnan ja pohdinnan, kenties jopa suunnittelun alaisuuteen.

^ ja onkin. Buranaakin tartti, juotiin eilen taas kaikki viinakset sekaisin..

Ostin heräteostoksena Alkosta myös Ron Zacapan 23yo rommin. Oli hyvää, aika vähän on tullu rommeja juotua, mutta tota ei tarvii kolaan sotkea.

Eipä tarvitse rapulapitsaa, eilen kaksi olutta joista toinen vielä alkoholiton.

Toisekseen tänään tarvitsee tuskin mitään syödäkkään kun eilen veti saavin kanaa.

Back
Ylös Bottom