Niin minäkin.Hemmetti että minä kyllä vihaan ihmisiä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin minäkin.Hemmetti että minä kyllä vihaan ihmisiä!
Kuka ei vihaisi?Hemmetti että minä kyllä vihaan ihmisiä!
Siinäpä päivän tärkeimmät..
Kuka tekee lentotukialusten ja ydinsukellusveneiden reaktorit?Rolls-Royce taisi uhkaille, että ensimmäinen miniydinvoimala pulpahtaisi liukuhihnalta pihalle 2030. Mikä on huomattavasti aikaisemmin kuin mitä Suomessa seuraava iso sähkötehdas olisi puhisemassa jos suunnittelu aloitettaisiin nyt.
Sylvillä selkee suunnitelma. Vetää kanootilla katolleen ja sitten odottaa, että joku parrakas voimamahameloja tarjoaa auttavaa Melaaratiolle käy kun lillut nurinpäin sillä kanootilla?
Onneksi niitä ei tarvitse työajalla nähdä.Hemmetti että minä kyllä vihaan ihmisiä!
Siinäpä päivän tärkeimmät..
Hä. Kyllähän niiltä lakkopäiviltä pitäis rahaa saada, ainaki tehyltä 140€/lakkopäivä. Ei sitä ny tokikaa heti, mutta saa kuitenki jossain vaihees.Jassoo, lomalta lakkoon. Rankkaa on.
Tosin köyhällä ei olis varaa lakkoilla.![]()
Lakon päätyttyä saa hakea avustusta. 16€ verotonta ja yli menevältä osalta maksetaan 45% ennakonpidätys. Että ei näin.Hä. Kyllähän niiltä lakkopäiviltä pitäis rahaa saada, ainaki tehyltä 140€/lakkopäivä. Ei tokikaa heti, mutta kuitenkin.
No parempihan se on kuitenkin ku ei mitään. Ja tosiaan, eihän se palkkakaan mikään iso ole niin mieluummin sitten lakkoilemaan, jos sillä tulis muutosta asiaan. Mut en nyt kauheesti oo asiaan perehtyny, kun tarkoittaa mulle vaan sitä, että harkka loppuu aikasemmin.Lakon päätyttyä saa hakea avustusta. 16€ verotonta ja yli menevältä osalta maksetaan 45% ennakonpidätys. Että ei näin.
Tosin ei se palkkakaan niin kovin suuri ole. Siksihän tässä lakkoillaan.
Doownekin patterissa kii käsiraudoilla.Missä poppis?
En ole lakkoillut, rakennusalalla oli kauhean jakautunutta porukkkaa, jos menit lakon aikana töihin et kuulunut liittoon pidettiin rikkurina. Jos ei kuulu liittoon niin eikai silloin pidä lakkoillakaan?Kerran oon ollut lakossa. 3 päivää. Ihan vaan vapaiden vuoksi. Ei ollu lakon aiheina mikään mikä olis mua koskenu.
En ole lakkoillut, rakennusalalla oli kauhean jakautunutta porukkkaa, jos menit lakon aikana töihin et kuulunut liittoon pidettiin rikkurina. Jos ei kuulu liittoon niin eikai silloin pidä lakkoillakaan?
Sitäpaitsi niin kauan kuin työnverotus on korkeaa niin, ei palkankorotukset mieltä lämmitä. Korkealla verotuksella on huonot puolensa joka näkyy myös korkeassa hintatasossa. Mitä enemmän tienaa sitä rankemmin verotetaan.
Erosin ammattiliitosta, se summa minkä maksan kuukaudessa ammattilliton jäsenmaksua voisi oikeastaan laittaa vaikka sijoitustilille. Jos eläkkeellee pääsee 40-vuoden päästä, niin siinä ajassa ehtii rakentamaan pienen pesämunan ihan vaikka jo sillä summalla minkä maksaa ammattiliitolle kuukaudessa. Sote-alallakin on niin saakelin monta liittoa lyömässä päitään yhteen.