Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit hei.

Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?
Verkkarit nou, jotkin collegehousut aina kotona

Täytyy lisätä, ostin vuonna 2013 jenkkilästä yhet bermudabokserit joita olen käyttänyt ns. vitusti. Ei ole reijän reikää eikä muuta kulumaa tullut tähän mennessä. Millähän aineella ne on kyllästetty. Hajukin on "normaali". Nuo kestää varmaan loppuiän. Merkki JKY.

Kuntit hei.

Tässä ketjussa kun on yhteenlaskettuna vuosikymmenten kokemus asiasta, niin millaiset verkkarit parhaat sohvalla röhnöttämiseen ja muuhun kotona tapahtuvaan mitääntekemättömyyteen?
Vuosikymmenten kokemuksella R-collectionin collegepöksyt, toki hintahaarukan toisesta päästä kuin köntsän suositus.

Ja kun tähän yhdistää sen, että Suomi on maailman onnellisin maa, on Pori siis maailman paras paikka ihmisen olla ja elää. Melekomoista.

Verkkarit nou, jotkin collegehousut aina kotona

Täytyy lisätä, ostin vuonna 2013 jenkkilästä yhet bermudabokserit joita olen käyttänyt ns. vitusti. Ei ole reijän reikää eikä muuta kulumaa tullut tähän mennessä. Millähän aineella ne on kyllästetty. Hajukin on "normaali". Nuo kestää varmaan loppuiän. Merkki JKY.
Siinä olis aika rajut housut.

kyllä Minä olen etelleen sitä mieltä, että kahenkympin bensiinimersulla on paljon halvempi ajaa, ku viidenkynpin sähkövimpaimella joka on paljon mescedestä huonompi tyyrätäkkin

sähköautoilijatkin aina puhuvat kuinka halpaa se ajaminen on, hankintahinnasta eivät puhu mitn

tuolla ajellessa voisi kehuskella kuinka halpaa huoltaminen on

hankinta himpunverran maksaa, onely

Muutaman sähköautoilijan tunnen, yhellä Taycan. Puhuu kyllä koko ajan kuinka kivaa sähköllä ajaminen on. Ei liiemmin sitä kuinka halapaa.

Tommonen olis kyllä harkinnan arvoinen. 249€/kk. Ei käy selväksi jutusta mitä sisältää ja millä kilsoilla, mutta kol tonnia vuosi. Minkä uudehkon auton arvo ei putoaisi vähintään 3k/vuosi? Kun leasing loppu niin lyököön liike vaikka romuttamoon. Olis järkevä toinen auto. Sähköllä inistä lapset harrastuksiin, omiin harrastuksiin kauppakassit sun muut. Varmaan 10-12tkm kaupunkipyöritystä vuoteen tässä.

Tuo pemarin sähkövehes alk. 69t on halpa 400kW uusi auto alle 4s sataseen. Samat tehot bensakoneesta ja pelkkää autoveroa tulee tuo 69t. Tai enemmän. Ja kuitenkin laatuauto vs Tesla yms rengasmelupesäkkeet.

Back
Ylös Bottom