Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas tänään kai viitsii taas mennä uimaan ja saunaan. Viisureiden poistosta kaksi viikkoa aikaa ja toisesta poistetun hampaan kohdalta irtosi verihyytymä, josta seurasi reilu viikon kestävä kipu ja suussa paskan maku kun hammaskuoppa pääsi kuivumaan. En viitsinyt mennä nielemään kloorivettä tai saunaan, vaikka en tiedä olisiko siitä mitään haittaa ollutkaan, päätin vain käydä polkemassa kuntopyörää ja soutamassa.

Et kuitenkaan antanu viskiä tutuille?

e

se oli sitä aikaa, kun ei ollut pelkoa että olis irronnut: NAISta

e. ei sitä tosin vieläkään tarvitse pelätä, koskaan ei ole väkisin maattu, aina olen antautunut täysin vapaaehtoisesti

kai nyt sentään tissit tuli mielen

Minä ainakin muistan: ne
Vuosien varrella hiukan muuttuneet.

mariahs_big_boobs.jpg

Nykykunto eijjole tiedossa.

-olen väsynyt!

-pääsis jo nukkumaan!

-tuollainen valomerkkiin saakka kapakassa norkoilu, ei sovi tämänikäiselle ruumiilleni!

Ja jotku ei ole vielä oppinu että hiihtäminen ei ole terveellistä.
Ei se nytniin, jos ranne tai sääri menee. Mutta pumppuaaki hiihtoladulla voi tosiaan koitua kohtalokkaaksi, jos ei kerkeä ajoissa piirinuohoajan pöydälle.

Eilen vaan vajaa 40km ja säänäkin oli tarpeeksi. Munkkiavusteisesti jaksaa.

Vaakamamboon pääsee, kun croppaat kuvaa edes ihan vähän jostain reunasta.

En tiiä miks näin.

e. Eiku pystypainiin

Yhtiömme kiittää vinkistä. Yritin kiivaasti etsiä jotain painiketta jostain kohtaa suunnan kääntämiseksi, mutta tuota en hoksannut.

Back
Ylös Bottom