Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain minä itse käytän valtaistuinta. Mirri istuu yleensä silloin lavuaarissa tuijottamassa toimitusta.![]()
Dannyn vessassa voi törmätä yllättävään näkyyn – Tinker suosii posliinia
Lontoolaisen Dannyn Tinker-kissa oppi itsekseen käyttämään vessaa. Vaikka Danny edelleen laittaa kissalleen hiekkalaatikon, löytyy Tinker yleensä liruttamassa suoraa pönttöön.www.is.fi
Mites Sylvin Mirri?
Ei yllätä yhtään.Nonii.
Menny vajaa tunti ja nyt on päästy siihen pisteeseen että joku köyrii imuria videolla.
Kyllä se siitä tasaantuu. Alku lähti vähän laukalle.Ei yllätä yhtään.
Oliko Miele?köyrii imuria videolla.
Opeta Mirri ko videon tavoille.Mirri istuu yleensä silloin lavuaarissa tuijottamassa toimitusta.
G:llä taitaa olla Dyson.Oliko Miele?
Mikäs muukaan!Oliko Miele?
Aikunii olikin perkele.G:llä taitaa olla Dyson.
Oon, en vaan mielellään jaa täällä nickiä, kun tilillä taitaa näkyä sivullisia ja muutenkin jotain semmosta kontenttia, ettei viittis ihan jokaiselle palstan apinalle jakaa, kuka keksii ketjun avata :DOnko @Max131 ät IG? Nimellä Janis Petke?
Pistin postia äsken.Pistä vaikka tänne lwkmnpihgsunghmlqd@nvhrw.com, välitän sen siikkerille
10 min aikaa, jos ei tuu, niin sit pitänee yrittää uus yritys. Kerro kun homma maalissa. Tai suora numero ja kuittaa kun oot laittanut, tarvi instaa sotkee välttämättä.
@Max131
Jos et halua laittaa koko numeroo tuolla minutemaililla, niin laita neljä ekaa tänne ja loput sinne. EI jää minnekään tietokantoihin pyöriin kokonaisena.
Jes, homma ok, vetäsin tuon edellisen sileeks.Pistin postia äsken.
Onko sen nimi offarin runkkurinki?ryhmässä!