Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voishan tuo mielenkiintoista olla. Ei kiinnosta sana eikä uskonto, mutta kiinnostaa ihmiset jotka uskoo. Tulisipa jostain taikaseinästä riittävästi fyffeä niin lopettaisin ingenjör projektihommat ja alkaisin opiskella tsykologiaa ja filosofiaa.
Minä olen miettinyt etenkin tuota filosofiaa mutta myös psykolokiaa että eikös ne ole enempi sellainen mielentila kuin opittu asia? Psykolookiassa toki lääketieteellistä oppia mutta kyllä siinäkin pitää olla aivojen jossain oudossa asennossa, filosofiasta puhumattakaan ja en kyllä oikein edes ymmärrä kuinka sitä voi opettaa? Paitti edellisten kuolemattomia lauseita.

Filosofia on oikeesti kiinnostanut jo vuodesta 1997. Muistan kun erästä suurta ajattelijaa kehuttiin sanoilla, että: ”mie en tiennytkään, että te olette tuollainen filosofi. Aivan kuin UA ja Friedrich Nietzsche.

-Luuletsä, että kun persesittiäinen on kytänny viikkotolkulla norsun perseen reunalla, niin luuletsä että se on tienny että se lentää jonain päivänä helvettiin. Kun se norsu pieraisee. Ettei se siihen mitään taloo rupee rakentaa.

-Ajatteles tätä, kun koko norsulauma on kuollu norsuruttoon. Paikalle sattuu yks raatokärpänen. Mitä se tekee? Lähteekse kertoon kavereille? Se funtsaa että nyt kävi ihan järjetön säkä, se aterioi. Ja jos se jaksaa, se menee ilmottaa muille että baari on auki.

Vittu, sukset vuokrattu. Viimeks oli pitoa ku doownekin parisuhteissa ja tekniikkahan on ihan nolla. Pelkillä käsillä kun lykki jonkun kympin, niin ties käyneensä. Josko nyt paremmalla onnella..
Älä lyki käsillä, käytä roppaa. Nyrkit lähemmäks naamaa, kun lyöt sauvat maahan. Kehonpaino sauvojen päälle ja kyynerpää edellä forkut suunnilleen sauvan suuntasesti. Juustuupist löytyy vinkkejä.

Vaikkapa "hyvää iltaa".

Jos siihen sattuisi tulemaan joku vino vastaus (tuskin, koska hänhän mielestään teki aloitteen kun siirtyi viereen), voi aina lisätä, että "niin, toivotin vain hyvää iltaa sinullekin" ja siirtyä viisi metriä kauemmas.

Kyllä se kohta tulee perässä jututtamaan ihmeissään, ku et ollukaan mikään känninen vonkaaja.

no tuossa on se pinttyneenpoikamiehen ja eipinttyneenpoikamiehen ero

toinen ei osaa, toinen osaa

ja Minulla oli siinä "kiikarissa" etessäni seisoskelleen punapäät, toi lähinnä toinen heistä

mietin pää punaisena kun olisi tehnyt mieli lähstyä, mutta kun ei uskalla

no, sitten siihen tuli joku kalju ja parrakas Mies heille jotain höpöttämään ja vosuja rupes niin ahistamaan, että lähtivät pois

olin tyytyväinen, että se ahdistelija en ollut Minä vaan joku muu

eli vieressä kymmenisen minuuttia seissyt punapää ei nyt mahtunut pää punaisena suoritettuun ajatustyöhön

mutta diablo on selvästi punatukkasten tyttöjen rokkia, voi jee heitä oli sielä paljon!

nopealla mustelolla, Minusta 5m säteellä heitä oli kuusi!

sitten oli tummia brunetteja, vaaleat blondit olivat hyvin vähissä

no, sitten siihen tuli joku kalju ja parrakas Mies heille jotain höpöttämään ja vosuja rupes niin ahistamaan, että lähtivät pois

Sopivat panemisen myöhemmäksi ajankohdaksi. Ei siinä enempää lässyttämistä tarvita. Myöhäisempänä ajankohtana punapää ja kalju tapasivat ja yhtyivät niin että rytisi ja lotisi. Testosteroni.

Varmaan tehtaan insinöörit miettineet että eihän tällä talvella voi ajaa kuitenkaan.
Ei varmaan oo ollu kontti käytössä kun testattu ivalossa. Tosin ovat vissiin siirtyneet rutåttiin testaamaan? Ennen, viime vuosituhannella, oli talvisin pohjoinen täynnä P autoja kun olivat testikeikalla.

Mutta tuo kontti saa miettimään miten toimii nykyautojen ovenkaffat, jotka vetäytyy oveen kiinni (tesla, uudet poshut esmes), kun auton päällä on parin sentin kerros jäätä. Veikkaan: huonosti.

sanoisin, notta, #negative

punapäät nimittän sapuivat kahdestaan jatkamaan iltaa samaan kellariin missä myös Minä olin yötä jatkamassa, kalju ja parrakas ei

jätin tilaisuuteni käyttämättä näissäkin olosuhteissa

#näihinkuviinjatunnelmiin
#täältä_tähän

E272FF7E-6820-4BB3-A442-85A01EA8B6DE.webp

Back
Ylös Bottom