Pistän paremmaksi.Tämän "elämän" aikana ehkä viidesti.
Yhren kerran.
Juomatta. "Seurana"
Se riitti. Karmea ympäristö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistän paremmaksi.Tämän "elämän" aikana ehkä viidesti.
Sylvillä voi olla vielä la yön jatkot tuolloin menossalähinnä nauttimassa Kaivurin kuuluisaa sunnuntaibrunssia.
Tykkään ampua Emmalla. Hyvin osuu, esim liikkuvaan hirvenkuvaan, kun on semmoista rauhallista potputusta. Osaavissa käsissä murhaava vehjes, tuokin.Emma kainalossa
"P.k. fys kons""Kokovartalon magneetti, että näkyy kaikki viat" - Juuei.
e: henk koht suosikkini on kipupiirrokset joissa vartaloa ympyröi "aura"
Tämän "elämän" aikana ehkä viidesti. Jos siis pupeja ei lasketa.
Pistän paremmaksi.
Yhren kerran.
Juomatta. "Seurana"
Se riitti. Karmea ympäristö.
Jaa.. No korjataan, tanssihumpparavintoloissa.mallaskokikin on seurusteluravintola
"ei operatiivisesti hoidettavaa""P.k. fys kons"
Näkkeehän niitä nyt siellä ja täällä. Esim sen yhren kerran meinasi Naisten lentopallojoukkue jyrätä ylitseni, kun juoksivat järveen, missä kelluin kaikessa rauhassamissäs sinä NAISia katselet
Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä!& heitä yrität hurmata?
Naisten lentopallojoukkue jyrätä ylitseni, kun juoksivat järveen, missä kelluin kaikessa rauhassa
Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä!![]()
Mutta timmiä vyötäröä ja upeaa "tarakkaa" (ttu mikä sana, ihanaa pyllyä) voi silti tuoda esille, vaikka pukeutuu asiallisesti...on kyllä ilo havaata, että ketjussa on useampi NAISoletettu joka ymmärtää että jumppahousuissa ei ole soveliasta liikkua arkielämässä
Ala siis harrastaa uimista?pääsisipä itse kokemaan joksu vastaavaa
Ala siis harrastaa uimista?![]()
No eikö Vokotille ole jo daamit vilkutelleet kuntosalilla?
Aivankyllä sielä on erotuttava, yritettävä,
Toimii aina.puhuminen
Nonni, siinä se virhe. Ei uimahallia rantaan voi verrata laisinkaan.olen jo, actiisina aikoina kävin neljästi viikossa uimassakäymässä, hallissa
järvessä on kylmää, emmä sielä
Tämä, menestystarina onneen.Mutta katsos, kun enhän minä etes yritä!![]()