Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käytätkö ihonmyötäisiä housuja ja niin, ettei paidan helma peitä pyllyä? Julkisilla paikoilla?
Siis kysyn todellakin tosissani! :LOL:
No mullahan lähes kaikki housut, hameet ja mekot on ihonmyötäisiä, perseen kohdalta. Kapeat farkut tulee kiskottua useimmiten jalkaan ja ihan fiiliksen mukaan (ja tilaisuudesta riippuen) yläosa joko peittää vähän tai ei juuri ollenkaan. Trikoita/leggingsejä tulee käytettyä vain urheillessa, mutta ei silloinkaan tule kummemmin peiteltyä.

Yleisesti ottaen ei juuri tule ajateltua miltä näyttää toisten silmissä tai millaista huomiota herättää, jos oma olo on vain mukava.

Kyllä on komiaa ku ämmät ja flikat on ihonmyötäsissä housuisa ja lyhyissä paidoissa. Mielellään kattelee. (Ihan oma emäntäkin, ku onniin komian näköne ja kelepaa laittaa trikoota).

Paitsi hirveen lihavat. Niitä ei kattele. Heille sopis peittävämmät kledjut.

Tämä vaan minun mielipide.

Voi käyttää virallisena mielipiteenä.

Töissä olin n.20 minsaa aamulla, totesin että vitusti liikaa pakkasta ja katsotaan huomenna uudestaan.
Motivaatio aivan tyystin jossain ryssän perseessä.
Olin 4h töissä torinlaidalla ja tulin kotia kattomaan Simpsoneita. Palkka bruttona tuplat "eläkevirkaan" verrattuna. :unsure:

rantaCuntoon olisi päästävä, jonkan johtosta: kuntoilusalilla on tullut käytyä noin neljästi viikossa joka tarkoittaa meikämustalaisen kaksijakoisilla jumpilla koko ruumiin reenaamista kahtesti viikossa
Ei kyllä tämmösen laihaläskin ruumis kestäisi tuollaisia juNppamääriä. Sohvalla istuskellessaki jomottaa selekä.

Neuropsykologin mukaan syy Piporadioon ei ole kognitiivinen eikä mihinkään muistiongelmaan liittyvää.
Käytithän termiä piporadio tsykolokille?

Käytätkö ihonmyötäisiä housuja ja niin, ettei paidan helma peitä pyllyä? Julkisilla paikoilla?
Siis kysyn todellakin tosissani! :LOL:

Mikä siis on ihonmyötäinen tässä kohtaa? 😁 Kyllä mä saatan trikoissa just kauppareissun tehdä, mutta en minä niissä noin muuten kai julkisilla paikoilla treenitilanteita lukuunottamatta kovin pyöri.

Noin muutenhan siis mulla on kyllä yksinomaan pillifarkut olleet ihan vakiohousut jo vuosia. 🤔 ja paita ehkä 50/50 joko housujen vyötärön sisällä tai sen päällä. Jos mulla ei ole töissä kireitä housuja, niin sitten mulla on hyvin tyköistuva (nahkainen) kynähame tai kotelomekko.

Kyllä mulla noin pääsääntöisesti on hyvin tyköistuvat vaatteet. Osin siksi, että mun vartalomallilla näytän äkkiä muumien möröltä löysissä vaatteissa, koska yläkropassa on massaa. Melko kivalla X-mallilla on siunattu, niin miksipä ei antaisi sen näkyä.

... ja RR-housuthan on aivan super. 👌

Käytithän termiä piporadio tsykolokille?
Kyllä!

Kuuloharhasta/-hallusinaatiosta puhuminen tuo mieleen skitsofrenian. Huom. Psykiatrin lausunnon mukaan kyseessä ei psykoosisairaus.

Kuinka monella offarilaisella psykoosittomuus on aivan virallisesti todettu???

Veikkaan että parempi vaan ettei ketjun vakiokaartia liikaa tutkita.
fsugfif.png

Ukraina ketjussa meinasin jo että pitää alkaa puolustamaan kuparikattoa, mutta ei tarvinnut. Pesi ja linkosi ihan itse.
Minä olen vilkaissut Ukraina-ketjua vain pari kertaa lyhyesti ja todennut sen ylittävän oman, yleensä varsin venyvän sietokykyni rajan niin että toivottavasti en enää sorru edes avaamaan sitä.

Työpaikalla minulla on yleensä farkut ja jakku eli puolipitkä yläosa. Mutta mitä vartalonmyötäisemmät legginsit töihin laittaisin, niin sitä pidempi ja väljempi yläosa niiden kanssa.

Vapaa-ajalla liikun kyllä legginseissä ilman täyspitkää yläosaa, mutta ne minun legginsit on ihan tavallisella istuvuudella.
En omista (ainakaan vielä) sellaisia rypytettyjä/syvälle pyllykuruun meneviä legginsejä.

Naiset väittää että legginssit on niin mukavat ja sen takia pitää niitä aina jalassa. Enkä yhtään epäile etteikö olis mukavat.

Jos on niin mukavat, tarvis ittekki käyttää. Mutta siitä tulis vaan niin iso homottelun määrä, että kohta uskois varmaan itsekin olevan homo.

Pidättäydyn löysissä kollareissa siis. Suoria housuja joskus työmaalla, mutta 99% ajasta etätöissä tai vapaalla. Eli käytännössä aina löysät kollarit jalassa. Muna vaan paistaa läpi.

Pidättäydyn löysissä kollareissa siis. Suoria housuja joskus työmaalla, mutta 99% ajasta etätöissä tai vapaalla. Eli käytännössä aina löysät kollarit jalassa. Muna vaan paistaa läpi.
Löysät kollarit. Vähän vähemmän löysät collarit. Tai siinä rajalla liian tiukat farmarinhousut, tai lökäpöksymallin farmarinhousut, välimuotoa ei ole. Työmaalla smurffit.

Maha pullottaa vyötärön yläpuolella.

Uudet formulat näyttää melko hyville, eturenkaiden päällä olevia lärpäkkeitä lukuunottamatta. Eikä ne vanteiden peitelevytkään kovin hienot ole, mutta vauhdissa ei paljon näytä näkyvän.

Uudet formulat näyttää melko hyville, eturenkaiden päällä olevia lärpäkkeitä lukuunottamatta. Eikä ne vanteiden peitelevytkään kovin hienot ole, mutta vauhdissa ei paljon näytä näkyvän.
Mersulla oli aika veikee muotoilu tänään käyttöön otetussa pelissä. Joko voittodisain tai epic feil.

Back
Ylös Bottom