Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan turhaan olin housut nilkoissa klamydia- ja tippuritesteissä, taas.

Ei ne välttämättä olleet turhaan nilkoissa.

Doownekin pitäisi muistaa turvakumi.

KeisarinKumikamppeet.webp

Oli kunnon elokuvamenoa kun kävin kylillä, olin menossa ajoradan yli tien toiselle puolelle ja mäki, ihan suorilta pannutin siihen ajoradalla ja auton avaimet lensi kädestä. Siinä tiellä jonkun verran sellaista lumipöpperöä niin heti ekaksi ajatus että kohta tulee auto ja ajaa niiden yli, no ei onneksi ja löytyi samantien.
Kyynärpää kyllä mukavan kipeä, siinä ei ehtinyt vittuperkelesaatanaa montaa kertaa huutamaan ennenkuin oli kyljellään kun jalat lähti alta.

Ai niin, samassa pöydässä sattui istumaan naishenkilö jolla oli klamydia ja kehoitti minua menemään testiin, ei kauheasti sanoja siinä vaihdeltu :X3:

Katsoin dokumenttisarjan Tytöt 18.
Suomen nuorisoa.
Melko isoja ongelmia nykyään ihmisillä.
Nyttekin kylillä liikkuessa alkanu huomaamaan avointa huumeiden käyttöä, ei sellasta ennen ollu.
Ryhmä parikymppisiä voi vaikka ääneen hölöttää ja suunnitella jotain huumekauppoja, eivät ees välitä piilotella.

Aamuvuorossa taas näköjään.
Töissä tilanne aika rauhallinen, pitää käydä antamassa päivän ryhmitys ja tulikomennot jonka jälkeen vetäydyn takalinjaan isojen linjojen pariin.
Vitun putleri.

Aamuvuorossa taas näköjään.
Töissä tilanne aika rauhallinen, pitää käydä antamassa päivän ryhmitys ja tulikomennot jonka jälkeen vetäydyn takalinjaan isojen linjojen pariin.
Vitun putleri.
Tällä viikolla hakkuumääriä korotettu jo kahtesti, koska putlerin takia puuta tarvitaan kotimaasta suunniteltua enemmän.
Ennustan kesää kohti mentäessä raakapuun pientä hinnannousua ja sahatavaran hintaa toki voisi myös nostaa kun se on niinkin alhaisella tasolla.

Tällä viikolla hakkuumääriä korotettu jo kahtesti, koska putlerin takia puuta tarvitaan kotimaasta suunniteltua enemmän.
Ennustan kesää kohti mentäessä raakapuun pientä hinnannousua ja sahatavaran hintaa toki voisi myös nostaa kun se on niinkin alhaisella tasolla.
Vielä tulee sahatavaraa neukkulan puolelta, kuinka kauan onkin sitten toinen juttu.
Hinta ja kysyntä voi joko nousta tai laskea mutta itse ennustan että kysyntä hieman notkahtaa euroopassa, joskin Englantilaiset ostaa ihan håmåna kuulemma. puutavaraa.
Pohjois amerikka taas sitten kysymysmerkki ja Kiina myös, sahatavaran futuurit on nyt ollut tän viikon alamäessä ja se indikoi hintoja kyllä suoraan.
Toisaalta jos saavat rauhan aikaan Ukrainassa niin sekä kysyntä että hinnat ampuu taivaisiin samantien.

Töissä olin n.20 minsaa aamulla, totesin että vitusti liikaa pakkasta ja katsotaan huomenna uudestaan.
Motivaatio aivan tyystin jossain ryssän perseessä.

Tässä itekin starttailen päivää Pågensin höttöleivällä ja parilla fasupalalla. Tulikin koronan perään vielä kaikenlaista muutakin harmia, niin meni saikkuhommiksi tämäkin viikko.

Ens viikko ois vielä vanhoissa hommissa, viikko lomaa ja sen jälkeen pitäs olla jo toisessa sorvissa. Toivottavasti ois sinne mennessä osapuilleen kondiksessa.

rantaCuntoon olisi päästävä, jonkan johtosta: kuntoilusalilla on tullut käytyä noin neljästi viikossa joka tarkoittaa meikämustalaisen kaksijakoisilla jumpilla koko ruumiin reenaamista kahtesti viikossa

Kahtelin että mulla on rantacunto jo. Ei muuta kuin spiidot naftaliinista. Hyvä. Ja kunto on huomattavasti parempi mitä viime kesänä. Viime kesänä oli muotoa laihaläski pullean mahan kanssa. Nyt on laihaläski vähemmän pullean mahan kanssa. Tarkoitus olis pudottaa vielä kolme kilua ennen heinäkuun ensimmäistä päivää. Joka on kaiketi 4.7. Lihaksia ei ole tarkoitus lisätä nostelemalla painavia esineitä. Eiköhän niitä tässä jumpatessa tuu omiin tarpeisiin riittävästi.

edit. olenhan painoja nostellut. 2kg käsipainoja. Niillä varjonyrkkeillään kuntopotkussa.

edit2. Varmaan kehonmuokkauksen takia olis järkevää nostella painavia esineitä salilla. Mutta ei tuu nosteltua, kun tuo on niin vastenmielistä. Ei minkänlaista motia siihen. Sekin vielä, että pitäis tällä ikää nostella överipuhtaasti, jolloin tarvis pienten lasten painoja käyttää.

feikkiedit3. Rossfitti (eläkää vittuilko) olis hyvä. Siinä ryhmäpaineen alla olis motia nostella. Mutten voi käydä ku vaimo käy 4-5krt viikossa. Mikä on toki hyvä. On aika sexyssä kunnosa jo. Palikat näkyy ja tarakka pullottaa.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom