Se lihoi 3kg jo ajatellessaan pullaa.Sen pitäis mussuttaa vähä lisää pullaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se lihoi 3kg jo ajatellessaan pullaa.Sen pitäis mussuttaa vähä lisää pullaa
Ihan turhaan olin housut nilkoissa klamydia- ja tippuritesteissä, taas.
Doownekin pitäisi muistaa turvakumi.
Ai niin, samassa pöydässä sattui istumaan naishenkilö jolla oli klamydia ja kehoitti minua menemään testiin.
Katsoin dokumenttisarjan Tytöt 18.
Suomen nuorisoa.
Amayama?
Melko isoja ongelmia nykyään ihmisillä.Katsoin dokumenttisarjan Tytöt 18.
Suomen nuorisoa.
Nämä oli ebaysta. Aman sivuja oon kyllä käynyt ihmettelemässä, mutta mitään en ole sieltä ainakaan vielä tilannut.Amayama?
Tällä viikolla hakkuumääriä korotettu jo kahtesti, koska putlerin takia puuta tarvitaan kotimaasta suunniteltua enemmän.Aamuvuorossa taas näköjään.
Töissä tilanne aika rauhallinen, pitää käydä antamassa päivän ryhmitys ja tulikomennot jonka jälkeen vetäydyn takalinjaan isojen linjojen pariin.
Vitun putleri.
Vielä tulee sahatavaraa neukkulan puolelta, kuinka kauan onkin sitten toinen juttu.Tällä viikolla hakkuumääriä korotettu jo kahtesti, koska putlerin takia puuta tarvitaan kotimaasta suunniteltua enemmän.
Ennustan kesää kohti mentäessä raakapuun pientä hinnannousua ja sahatavaran hintaa toki voisi myös nostaa kun se on niinkin alhaisella tasolla.
Yhtä hukassa ku Viljo.Onko motia näkyny? Täältä tuskin kannattaa kysyä. Harvemmin näkyny täällä.