Siis toi tinnitys on jotenkin häirinnyt aiempaa enempi minua, oman pään irrotus ollut mielessä.Ööö...eikö tuo ole ns normipäivä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis toi tinnitys on jotenkin häirinnyt aiempaa enempi minua, oman pään irrotus ollut mielessä.Ööö...eikö tuo ole ns normipäivä?
Minua ei tinnitukseni häiritse yhtään niin paljon kuin oma pää....ja maha.Siis toi tinnitys on jotenkin häirinnyt aiempaa enempi minua, oman pään irrotus ollut mielessä.
No tokihan se on rassismia, jos ei ole omia sääntöjä kunniakansalaisille.Ruokaravintolan ovella oli jonoa. Syynä ovensuussa jankuttava tummempi poika, joka ei millään uskonut portsaria, ettei omaa olutta saa tuoda mukanaan. Keskustelu käytiin englanniksi ja rasisti-sana mainittiin.
Ainakin vitun kalliita. Pappakello lienee enemmän makuasia. Ei ihan kutkuta minun hermoa, sillai.^ ilmeisesti jotain vitun kalliita pappakelloja Patek Philippet..?
Onko Kaivuriin ihan jonoa?Ruokaravintolan ovella oli jonoa. Syynä ovensuussa jankuttava tummempi poika, joka ei millään uskonut portsaria, ettei omaa olutta saa tuoda mukanaan. Keskustelu käytiin englanniksi ja rasisti-sana mainittiin.
Joo, makuasioita toki. Mun silmääni noi on pääasiassa niin hirveitä, että pitäs olla niin vitusti rahaa, ettei mitään väliä, mikä ranteessa.Ainakin vitun kalliita. Pappakello lienee enemmän makuasia. Ei ihan kutkuta minun hermoa, sillai.
e: väittää että olis vähän jopa muodissa patekki. https://edition.cnn.com/style/article/patek-philippe-celebrity-popular-culture/index.html
Vahvasti makuasioita, kyllä.Joo, makuasioita toki. Mun silmääni noi on pääasiassa niin hirveitä, että pitäs olla niin vitusti rahaa, ettei mitään väliä, mikä ranteessa.
Ja joo, on köyhien ulinaa, jos noiden karvalakkimallitkin näköjään viisinumeroisella hintalapulla ja yli miltsinkin mennään.
Sama kuin mulla, pari viikkoa kesti.Jaahas, ensin reilu pari viikkoa pientä lämpöä ja päänsärkyä, ei jaksanut tehdä mitään kun veto heti veks jo postilaatikolla käymisestä. Nyt kolmatta vuorokautta 39 kuumetta ja kurkku aivan saatanan kipeä, sitkee tauti.
Missä Ankka?