Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä vaan koen täällä henkistä tuskaa kun tekisi mieli jotenkin auttaa noita Ukrainalaisia enempi.
Sinne kun pääsisi paikan päälle mutta kun ei pääse niin ei, tiedän että kyllä kaduttaisi ja vituttaisi sen sata kertaa se päätös mutta olispa tehnyt kerrankin jotan merkittävää.

Hemmetti kun ei osaa enää paskistakaan käyttää. Mutta noh, pilluhommat edelleen sikseen, potailu on parasta. Heilutin vähä käsipainojakin.

Screenshot 2022-03-05 18.28.37.webp

Vitun tinnitys, harvemmin vituttaa mutta nyt ei meinaa telkkaa taas kuulla niin voi prkl.

Ymmärrän tuskasi. Itsellä sama ollut yli kymmenen vuotta. Tullut todennäköisesti siitä kun lapsena oman musiikinteko harrastuksen aloitettua en edes tiennyt koko asian olemassa olosta ja vasta myöhemmin selvisi, että ehkä olisi pitänyt tykittää musaa hiljemmalla. Nyttemmin volyymit pysyy nuottien kanssa leikkiessä erittäin neutraalilla tasolla, mutta vahinko on jo tehty.

Onneksi on nature sounds. Ilman tuota sovellusta pää varmaan sekoaisi, kun ininä päättää vetää kunnon kierrokset. Suosittelen lämpimästi.

Ymmärrän tuskasi. Itsellä sama ollut yli kymmenen vuotta. Tullut todennäköisesti siitä kun lapsena oman musiikinteko harrastuksen aloitettua en edes tiennyt koko asian olemassa olosta ja vasta myöhemmin selvisi, että ehkä olisi pitänyt tykittää musaa hiljemmalla. Nyttemmin volyymit pysyy nuottien kanssa leikkiessä erittäin neutraalilla tasolla, mutta vahinko on jo tehty.

Onneksi on nature sound. Ilman tuota sovellusta pää varmaan sekoaisi, kun ininä päättää vetää kunnon kierrokset. Suosittelen lämpimästi.
Mulla vain ajoittain jostain syystä pää rekisteröi tuon ulinan, soi kyllä aivan tauotta ja miettinyt että moni voisi tuon pillikonsertin kanssa tulla oikeasti hulluksi.
Itsellä on misofonia ja veikkaan että johtuu osin tuosta mutta kaiken järjen mukaan mun pitäisi hakata päätä seinään niin että taju lähtisi.

Mulla vain ajoittain jostain syystä pää rekisteröi tuon ulinan, soi kyllä aivan tauotta ja miettinyt että moni voisi tuon pillikonsertin kanssa tulla oikeasti hulluksi.
Itsellä on misofonia ja veikkaan että johtuu osin tuosta mutta kaiken järjen mukaan mun pitäisi hakata päätä seinään niin että taju lähtisi.

Itsellä oli vähällä, etten seonnut, mutta sitten otin härkää sarvista kiinni ja totesin, että tämä paskahan ei minun elämää rupea hallitsemaan.

En ollut aikaisemmin kuullut misofoniasta. Kuullostaa vähän kuin paniikkihäiriöltä, mutta ääniin liitettynä. Onneksi oot säästynyt kuitenkin pahimmalta(?). Olisi aivan hirveää jos joku ääni saisi semmoisen aivolaakin päälle, ettei voisi mennä esim. Tiettyihin paikkoihin.

Itsellä oli vähällä, etten seonnut, mutta sitten otin härkää sarvista kiinni ja totesin, että tämä paskahan ei minun elämää rupea hallitsemaan.

En ollut aikaisemmin kuullut misofoniasta. Kuullostaa vähän kuin paniikkihäiriöltä, mutta ääniin liitettynä. Onneksi oot säästynyt kuitenkin pahimmalta(?). Olisi aivan hirveää jos joku ääni saisi semmoisen aivolaakin päälle, ettei voisi mennä esim. Tiettyihin paikkoihin.
Oon täälläkin kertonut niistä tunteista kun etenkin syömistilanteissa tulee hetki ettei tiedä repiskö toisen pään irti vai lähtiskö vaan tilanteesta pois, aina en ole onnistunut ja saanut melkoisen riidan aikaan.
Se on jännä tunne, ihan kuin sieluun hakattas jääpiikillä kun toinen ryystää tai mässyttää, mulla noi liittyy yleensä syömiseen.

Oon täälläkin kertonut niistä tunteista kun etenkin syömistilanteissa tulee hetki ettei tiedä repiskö toisen pään irti vai lähtiskö vaan tilanteesta pois, aina en ole onnistunut ja saanut melkoisen riidan aikaan.
Se on jännä tunne, ihan kuin sieluun hakattas jääpiikillä kun toinen ryystää tai mässyttää, mulla noi liittyy yleensä syömiseen.

Noted. Jos ikinä törmätään pakkisporukalla kasvotusten ja päätetään juhlistaa sitä ruualla, lupaan pitää visusti turpani hiljaa syödessä.

Itsellä oma paniikkihäiriö yhdistyy tietynlaiseen vainoharhaisuuteen, joka purkautuu järkyttävänä epäluottamuksena ja pelkona muita kohtaan. Etenkin face to face tilanteissa, jolloin joku sattuu olemaan mukava mulle, omat aivot vain toteaa: Se teeskentelee. Jos otat siltä vastaan mitään, saat jonain päivänä puukosta selkään.

Tämän ongelman takia meikäläisen on hyvin vaikea hyväksyä mitään palveluksia tai lahjoja keneltäkään, koska pelkään että kun tämmönen ihminen pyytää multa jotain joku päivä, enkä välttis pysty antamaan sitä, saan kuulla kunniani kuinka paska ja itsekäs ihminen olen.

Tuon lisäksi koen ihmisten *läsnäolon* hyvin vahvasti, jonka takia en esim. Pysty olemaan vanhinta siskoani lukuun ottamatta yhdenkään ihmisen lähellä kuin hetken, tai ahdistun niin pahasti, että meinaan vajota pakokauhun kaltaiseen tilaan. Ihmiset on pääsääntöisesti kryptoniittiä mulle, jonka takia pysyn kotona niin paljon kuin mahdollista.

Oma koti kullan kallis.

Onneksi on nature sounds. Ilman tuota sovellusta pää varmaan sekoaisi, kun ininä päättää vetää kunnon kierrokset. Suosittelen lämpimästi.
15 vuotta pininää korvissa. Oon oppinut sulkemaan sen äänen jonnekin. Tai no joskus alan kuuntelemalla kuuntelemaan ja sillon tekis mieli irrottaa pää.

Back
Ylös Bottom