Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2. erä. Ei tulosta.

EC0A31F8-3BB1-4607-9AEA-DB44F8D9097E.webp

IV kone alkanut kuorsaamaan.
Pitää sellaista ääntä kuin joku kuorsaisi yläkerrassa, vaimea murahdus tasaisin väliajoin. Mikä on palstan jäsenten diagnoosi?
Laakeri?

Pitää sellaista ääntä kuin joku kuorsaisi yläkerrassa, vaimea murahdus tasaisin väliajoin. Mikä on palstan jäsenten diagnoosi?
Laakeri?
Joko se tai sitten iv-kanavaan verottajalta piilotetuista setelitukoista yksi on niin lähellä pyörivää turbiinia että se toisinaan tavottaa siihen.

Laakeri?
Laakeri pitää jatkuvaa. Veikkaan peltimoottori (ovat vittumaisia vaihtaa). Laakerin vaihtaa itse helposti.

Joko porukka Suomessa opiskelee iltahommina Raytheon Missile Systemsin Stingerin manuaalia?
Jos Afkaanit oppi näitä käyttämään itseopiskeluna, niin miksei suomipoikakin. Ja tytöt.

Laakeri pitää jatkuvaa. Veikkaan peltimoottori (ovat vittumaisia vaihtaa). Laakerin vaihtaa itse helposti.
Taloyhtiö kun rivitalo niin luulisi kuuluvan taloyhtiölle?
Samahan se toki olisi vaihtaa itse kun maksaa sen kuitenkin loppujen lopuksi mutta kuitenkin. En oo kuullutkaan moista sanaa kuin peltimoottori!

Taloyhtiö kun rivitalo niin luulisi kuuluvan taloyhtiölle?
Samahan se toki olisi vaihtaa itse kun maksaa sen kuitenkin loppujen lopuksi mutta kuitenkin. En oo kuullutkaan moista sanaa kuin peltimoottori!
Siirtelee niitä peltejä siellä, että mistä kautta ilma kiertää koneessa. Liittyy myös aiemmin mainittuun lto ja ns. kesä vs. talvikiertoon.

Näin. En oo varma kummin päin olisi pitänyt linssit laitaa, mutta ei noihin voi enää koskea, kun saa taas kasaan.

E: vaikuttaa oikein päin olevan, mitä näin valoisassa voi tulkita

BC25D279-63E2-44B9-AD03-533079F8FC99.webp

Onkohan @Sylverö ehtinyt nukkumaan ollenkaan kun on pitänyt seurata tilannekuvaa.

View: https://youtu.be/vlruhz02KPU

No kieltämättä on kiirusta ollut. Informaatiota pukkaa ja pitäisi niitä tekstiviestejäkin kirjuitella, että saadaan komppania kokoon. Helppoahan tämä kyllä nyt on. Viimeksi piti fillaroida tai helmat paukkuen sivakoida viestiä viemään.

Tänään tulee toimintaan taukoa. Menen illalla Jarkko Aholan 💚 konserttiin.

Back
Ylös Bottom