Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä tuumamitta menee 9 ja 10 mm väliin?

En ole koskaan opetellut noita.

Internetissä ei liene toista kolkkaa jossa miehet haisis yhtä vahvasti testosteronilta, diisseliltä ja ruudilta kuin täällä.
Lisäsin vähän, meinasin laittaa vielä pillun mutta se ois ollut jo liioittelua.
Facebookissa kävin ihmettelemässä sellaista ryhmää kuin miestenhuone.
Ennemmin nimi vois olla blue oyster tai joku hipsteri kahvila, ei siellä saanut puhua edes tuhoeläinten tappaamisesta kun face kuulemma kieltää sellaiset puheet.

Pekka se jaksaa höpötellä.

Vlad kun kääntää öljy- ja kaasuhanat kiinni niin eussa ei tehdä muuta kuin heilutellaan käsiä.

Pekka se jaksaa höpötellä.

Vlad kun kääntää öljy- ja kaasuhanat kiinni niin eussa ei tehdä muuta kuin heilutellaan käsiä.
Tästä saamme kiittää saksaa ja tarkemmin Saksan vihreitä 💚

Niin paljon puuhasteltavaa ettei ehdi kaljaa lipitella.

Kun ihmisen arvot on ihan perseellään.

Minä en ole tänään tehnyt mitään muuta kun käynyt ulosteellä, maitokaupassa ja saunassa

pian minulla on mielinmäärin luppoaikaa polkupyöräillä a-alueelle juomaan sitä olutta ja katselemaan NAISia

paino sanalla katselemaan

274090444_504320854623532_3177766221141822808_n.jpg

Siiehn kannattaa sitten varata ihan setelirahaa.

Meinasin ensisijaisesti sitä sun kuvassa taaempana ollutta DeLoreania, mutta kai tuossakin dokais :D Rupee olemaan tosiaan hinta kohdallaan, ainakin tuossa yksilössä.

Ja tiedoksi kaikille: MTV3 klo. 22:35 Viimeinen partiopoika. Legendaarista elokuvaläppää ja -kohtauksia.

#palaa
#on

Suomi ei ole onneksi pahemmin kaasusta riippuvainen, uuden hallin nurkalle tulee kaasuputki ja rakennustapaohjeissa väitettiin että liittyminen kaasuun olisi pakollista. En oo liittynyt enkä aio liittyä koska vilp ja minä ollaan hyviä ystäviä sekä onnellisessa suhteessa.
Nyt kun uusi ydinvoimala alkaa jauhamaan täydellä teholla niin tartteta ees sähköä ulkomailta.

Back
Ylös Bottom