Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan puun hinta jo niin kova että tulee halvemmaksi tehdä kivitalo?
Yhteen kesämökkiin olen tehnyt 70m2 laajennuksen lecaharkoista, muurarit toki hoiti harkot paikalleen mutta muuten minun tekemää kaikki.
Silloin mietin että on se vaan helppoa, kaikki pinnat ja rungot tulee kerrasta eikä se ollut edes kallista, sitten jos haluaa ulkopintaan rappauksen niin se maksaakin ihan vitusti jos ei itseltä suju ja siinäkin paikassa tuli kyllä puuverhous ulos.

274148226_434315888438011_3249862489577804605_n.png

Tässäkin ollaan vahvasti ketjun hengessä.

Jos ja kun suomi voittaa venäjän huomenna jääkiekossa, montako tuntia ottaa kun Putin käskee joukkonsa Ukrainaan. Putin on kuitenkin kendojanari

Jos ja kun suomi voittaa venäjän huomenna jääkiekossa, montako tuntia ottaa kun Putin käskee joukkonsa Ukrainaan. Putin on kuitenkin kendojanari

tännekkin voisi olla hyvä hyökätä ottelun aikana

aika moni sitä kuitenin varmaankatselee, eivät ehi sotia

Minä en, Minä aion nukkua huomennakin aamulla

herään noin 09-10 välillä tod.näk.

Kylläpäs jännitti merkata porauspaikkoja kun toisella kädellä kannattelee painavaa hyllyä ja toisella sohii merkkejä. Alla kohtuu kallis vahvari.

Back
Ylös Bottom