Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niitä tietysti hifipölhöjä, joilla kalliit vehkeet itessään aiheuttaa heijaria, mutta siitä ei tainnu olla tässä kyse.
Jumaliste@Kuparikatto
Alkaa 40v vanhat Geet olla hyvissä hinnoissa.
Ja mitä olen seuraillut niin 800k ajettujen diesel toijotien hinnat näkyy vaan nousevan.
[provo] 170€ Valcon kuulokkeet soi minusta laadukkaammin kuin 2,5k€ Harman Kardonin hifipaketti bemarissa [/endprovo]
On noissa autovehkeissä toki eroja, mitä tutuilla on. Kaverin kauppakassin mitkä lie perus autostereot, niin alkaa särkemään vähänkään bassokkaammalla musalla ja yläkerta tulee silmille heti, jos vähänkään nostaa volaa. Mutta en oo tosiaan kuullut vielä vehkeitä, joissa ei ois pientä tynnyrisoundia bassoissa ja joissa stereokuva ois mitään sinne päinkään, mitä kunnollisilla kotivehkeillä. Mut nää on tosiaan vähän näitä, että onko mitään merkitystäkään, jos muuten tulee hyvä fiilis kuunnellessa.
Apropoo.Mut nää on tosiaan vähän näitä, että onko mitään merkitystäkään, jos muuten tulee hyvä fiilis kuunnellessa.
En minäkään oikeasti ole mikään musahifistelijä. Reipas pari kymppiä on tarvinnu laitteisiin laittaa, että on tajunnu. Ei mua siis kiinnosta näitä ruuvailla yhtään sen enempää, mitä tarvetta, mutta tykkään toki, että musat soi laadukkaasti.En toki ole mikään musahifistelijä noin muuten. Samma gamla vanliga ja subbari on ihan jepa sopivassa mielentilassa myös.
Joo, ei ne luurit mikään suoranainen vaihtoehto ollu autostereoille. Kunhan provosin tuon soundin suhteen. En minä fillariakaan aja luurit päässä tuosta ihan samasta syystä, että häirittee, jääkö jotain huomaamatta.Kuulokkeet päässä ajelu on jotenkin vainoharhaista touhua, koko ajan mietityttää että kuuluukohan jostain kuulokkeiden ulkopuolelta jotain ääniä jota pitäisi huomioida.
www.audeze.com
Itte en kuuntele ikinä musiikkia. Vaimo ja skidit kuuntelee.