Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Veikkaan että tutkimustieto on aika paljon vähäisempää kuin myrkkypiikeistä. Mutta en jaksa selvittää.

Niin mietin vaan että onko joku looginen syy pistää luottoa muualle kuin rokotukseen. Äkkisältään ajateltuna voisi kuvitella että podari puhuu rokotteiden puolesta, "piikit on hyvästä, nämä meidänkin piikit edistää terveyttä ja hyvinvointia".

Vittu tän mun työmotin kanssa.. iltapäivällä pitäs kuulua, mitä sanoo vastatarjouksesta firma, johon oisin vähän niin kuin puoliksi jo menossa.

Ja samaan aikaan painais päälle tiettyjä hommia nykyisessä, mitä pitäs olla jo aika kiireellä tekemässä, jos tänne jää..

Ai että! Sunnuntaista perrrjantaihin lunta kuus päevöö putkeen!

Pitäisiköhän rakentaa lumilinna? Materiaalia olisi ainakin. Naperona haaveilin aina saatanallisesta määrästä lunta, että voisi rakentaa mahdollisimman korkean tornin.

Aina loppui lumi kesken. Joku 4-5 metrin kasa oli ehkä korkeimmillaan.

IS:
60-vuotias vartija piirsi kuulakarkikynällä silmät 877 000 euron arvosta vakuutetun avantgarde-teoksen hahmoille ensimmäisenä työpäivänään.
Mitään selvää selitystä vartijan toiminnalle ei ole saatu.
Hänen epäillään piirtäneen silmät ”tylsistyneenä”.

FLKmmcFWYAI7Gni

😁

Ai että! Sunnuntaista perrrjantaihin lunta kuus päevöö putkeen!

Pitäisiköhän rakentaa lumilinna? Materiaalia olisi ainakin. Naperona haaveilin aina saatanallisesta määrästä lunta, että voisi rakentaa mahdollisimman korkean tornin.

Aina loppui lumi kesken. Joku 4-5 metrin kasa oli ehkä korkeimmillaan.
Veistä siitä lumesta

View: https://youtu.be/LbDIXPuOQ0w

Vittu tän mun työmotin kanssa.. iltapäivällä pitäs kuulua, mitä sanoo vastatarjouksesta firma, johon oisin vähän niin kuin puoliksi jo menossa.

Ja samaan aikaan painais päälle tiettyjä hommia nykyisessä, mitä pitäs olla jo aika kiireellä tekemässä, jos tänne jää..
Mulla ollut jo monta vuotta työmoti kateissa, toissavuonna kävin lähinnä kääntymässä töissä ja tämä tuntui hyvältä, veikkaan että työntekijätkin tykkäs.
Viime kesänä jouduin tekemään tarpeettoman paljon töitä niin nyt olen vastaavasti palkannut ehkä jopa tarpeettoman paljon työntekijöitä ettei virhe toistuisi, aion käyttää lisääntyneen vapaa-ajan mm. juopotteluun.
No tämä ei yllättänyt 😂
Tuli jotenkin pakottava tarve mainita asiasta, tosin hänen notkeus oli jo ehtinyt häviämään kun omasta luistelurasta oma aikansa. Oli kyllä reilusti alle 30v silloin mutta nopeasti nekin menettää ominaisuuksia ja tämänkin oma ura oli loppunut loukkaantumiseen.

Mulla ollut jo monta vuotta työmoti kateissa, toissavuonna kävin lähinnä kääntymässä töissä ja tämä tuntui hyvältä, veikkaan että työntekijätkin tykkäs.
Viime kesänä jouduin tekemään tarpeettoman paljon töitä niin nyt olen vastaavasti palkannut ehkä jopa tarpeettoman paljon työntekijöitä ettei virhe toistuisi, aion käyttää lisääntyneen vapaa-ajan mm. juopotteluun.
Jooh, itellä kai lähtökohtaisesti moti ihan kondiksessa, mutta nyt on niin laajoja juttuja tässä käsillä, että tuntuu tyhmältä laittaa näihin hirveästi paukkuja, jos on lähdössä meneen. Parempi ois ruveta jalkauttaan jollekin toiselle. Saatika että pitäs lukea sertifiointikokeeseen, josta ei ihan kauheasti välttämättä ole just tällä hetkellä iloakaan muuta kuin nykyiselle työnantajalle. Tohon sertifiointikokeeseen ois aikaa valmistautua 5 päivää, ennen kuin loppuu lisenssi oppimisympäristöön ja en kyllä ajatellu rutistaa, jos tosiaan lähden meneen.

Motivaatiosta puheenollen, kiinnostaisi taas opiskelu, eihän tässä ole kuin 2-vuotta valmistumisesta. 🙄😄

Olen mielessäni pyöritelly useampia vaihtoehtoja, että joko ihan vaan osaamisen syventäminen tai amk opinnot. Amkiin hakeminen on ollut muutenkin tavoitteena, niin pohdin että miksi en hakisi, tulisi ehkä sekin tehtyä eikä jahkailtua.

Toki ideaalia olisi, että voisi opiskella töiden ohella/palkallisena sen vuoksi monimuoto on ollut erityisesti mielenpäällä. Tässä olis myös aikaa saada omaa talouden hallintaa vähän paremmalle mallille jos nyt vaikka ajatuksen tasolla pääsisi opiskelemaan.

Voisit palkkaa meikäläisen sellaisilla ehdoilla, että olisin talvet Espanjassa vaikka lokakuun lopusta toukokuuhun ja kesät voisin painaa täällä aivan täysillä.

Back
Ylös Bottom