Minun taivaassa ei olis jumalaa, aitoja eikä portsaria. No gods, no masters!Kai siellä Taivahan Yrttitarhassa voi ns käydä aidan yli![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun taivaassa ei olis jumalaa, aitoja eikä portsaria. No gods, no masters!Kai siellä Taivahan Yrttitarhassa voi ns käydä aidan yli![]()
Ej lopu.
Alkuräjähdyksestä.
Toki, jos alkaa enemmän miettiä esim, että miten niin ei lopu tai miten voi räjähdyksessä synyä jotain, sit saa kyllä pään jumiin varmasti.
Ja siitä se vaan läks laajenemaan - jonnekinMutta kun ei ollut etes hetkeä. Kun ennen alkuräjähdystä eijjollut paikkaa eikä myöskään aikaa.
No jaa, enemmän se meidän ala-asteen meno oli jotain tapakulttuuria ja tarinoiden kertomista. Tai siltä se ainakin tuntui.Jumalalla, kirkolla ja kaikella sillä höyryämisellä ei tulis olla mitään tekemistä tuon ikäisten lasten kans. Ugh.
Seksisuhde kai noissa voi sopia puhumattomuudesta.Vokot toivoo naisolentoa, joka nukkuu vieressä ja sekstailee, jolta saa lämpöä ja halia, mutta joka ei seurustele eikä puhu Vokotin kanssa. Pahoin pelkään, että tämmöistä ihmeolentoa ei tule koskaan vastaan ☹
Voisiko Saatana luoda minulle sen kohtalaisen varakkaan voimamasupartamiehen?Saatana menee nyt Luomaan lunta.
Vokot toivoo naisolentoa, joka nukkuu vieressä ja sekstailee, jolta saa lämpöä ja halia, mutta joka ei seurustele eikä puhu Vokotin kanssa. Pahoin pelkään, että tämmöistä ihmeolentoa ei tule koskaan vastaan ☹
Tarkoitin että saisit aikaan etes sen verran että pyydät neitoa kahville. Tai oluelle. Tms.
seurustele
Olikohan Kallialan Aake joka aikoinaan kertoi naisihanteekseen mykkä viinakaupanomistaja.Nii ja on kai noita mykkiäkin.
Onhan. Maksaa, mutta silti helvetisti halvempi mitä varsinainen kumppani.
Siis järkiratkisu.
selasin hinnastoa, vakiintunut hinta näytti olevan 1500e/yö
ei riitä meikäläisellä varallisuus tuohon ratkaisuun, lottovoittoa huutaisi
toisaalta lottovoitto tai varsinainen kumppani taitavat olla ihan yhtä epätodennäköisiä saavuttaa
ehkä alan lottoamaan, siinä kun se yrityksestä seurannut epäonnistuminen ei ole lähellekkää niin paha kun naista yrittäessä/epäonnistuessa
lotossa se on 2euroa, onely
mihinhän hintaan saisi kuukausisopimuksen? Mihin hintaan ketjun NAISet ryhtyisivät hommaa? jos vaikka saisi 5000e/kk puhtaana käteen niin houkuttaisko "edustusvaimon" virka? työmäärä hommassa kuitenkin melko pieni, ei töitä etes joka päivä
Hankalaa onVoisiko Saatana luoda minulle sen kohtalaisen varakkaan voimamasupartamiehen?
Ei tämmöistä ole olemassa.ilmasta pilua jos saisi