Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos maailmankaikkeus onkin saatanan luomaa?Jos vaan hyväksytään että maa on litteä ja keskipiste kaikelle? Jumala tietysti luonut kaiken.
En tiiä miksi, mutta tästä lähti sujuvasti virsi 135 soimaan päässä.Mitä jos maailmankaikkeus onkin saatanan luomaa?
miten niin ei lopu tai miten voi räjähdyksessä synyä jotain, sit saa kyllä pään jumiin varmasti.
Kai tätä on joutunu joku muukin riittävän vanha hoilaamaan ala-asteikäisenä. Meillähän oli ihan joku kirkkokuorokin, johon piti syystä X osallistua.
Jooh. Meillä vaan laulettiin paljon ja saattoi olla jotain yhteistyökuviotakin kirkon kanssa. Joka juhlassa oli jotain soitto- tai lauluesitystä ja musiikkipainotuksella kun itekin oli, niin nakki napsahti tyyliin joka kerta.Check. Mutta kai se oli osittain ihan vaan pienen paikkakunnan rajalliset harrastusmahdollisuudet, niin kirkon lapsikuoroon sitten, että sai laulaa.![]()
Niin no näissä tullaan aika nopsaan sit niihin kysymyksiin, että mitä ylipäätään tarkoittaa, kun jotain on tai ei ole. Tyyliin jos hiukkaset sai massan alkuräjähdyksen yhteydessä / jälkeen / miten teoria tarkalleen nyt menikään, niin mitä on sellainen materia, jolla ei ole massaa jne.?onko aivan varma, että ennen räjähdytä ei ole ollut mitään?
kyllä Minä luulen, että on
mutta! kyllähän siinä ennen sitäkin jo tapahtuu, ainakin 3sekuntia!
mitä ylipäätään tarkoittaa, kun jotain on tai ei ole.
Mutta kun ei ollut etes hetkeä. Kun ennen alkuräjähdystä eijjollut paikkaa eikä myöskään aikaa.onko aivan varma, että ennen räjähdytä ei ole ollut mitään?
kyllä Minä luulen, että on
eiku niin kaikki tullu, mutta jostainhan ne ovat tulleet jo siihen räjähdystä edeltävään hetkeen
ennen alkuräjähdystä eijjollut paikkaa
No mitä ja miten kauan? Ja mistäs se kama tullut?kyllä Minä olen sitä mieltä että ennen alkuräjähdystä on ollut vaikka mitä ja kauan aikaa!
Kauhean negatiivista. Osaatko nähdä asian positiivisia puolia?se on ainakin helppo sanoa mitä on tai ei ole, kun ei ole NAISta
tympeää on, jatkuvaa kituutusta ja haaveilua, että olispa
mistäs se kama tullut?
kauhean masentavaa kun keskittyy vaan kaikkeen siihen mitä on vailla
Mistäs kvanteista tjsp. sä joskus täällä juttelit? Voisi perehtyä. Kuuntelin tossa Aivovoimaa-kirjan ja pari muuta aihepiiristä ja nyt menossa joku Unfu*k yourself.