Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, kyllä sen minustakin pitäs olla ihan selvä asia, että työnantajan hoidettavaksi tuollaiset kuuluisi.

Kuuluuko @Alicia liittoon ja oisko sieltä saatavissa pienimuotoista lakiapua, jos työnantajan kanssa tulee riitaa tuosta?

Kuulun liittoon. Ihan hyvä muistutus, että tosiaan sieltäkin voi neuvoa kysellä.

Luottamushenkilöä voisi muuten vaivata, mutta odotukset avunsaannille ovat kovin matalat, sillä hänellä on tapana kahvitauolla mennä esihenkilöiden pöytään istumaan.
Jos hän on yksin tauolla ja pöytään istuu samalla organisaatiokaavion tasolla oleva (= kanssatauollaolijan tittelissä ei mainita sanaa päällikkö tai johtaja),
niin kyseisellä luottamushenkilöllä tuleekin yhtäkkiä tauko päätökseen ja kova kiire töihin...

Vähän mehua iltaan.

imgly_5203220021113672667.webp

Vanhusten lumet työnnetty etupihalta takapihalle. Talven ensimmäinen lapion lainaus kaksivetokuskille. Ei ollu aikaa jäädä ihmettelemään ja sanoin että jätä lapio siihen, oli paikalla takasin tullessa. Aikamoisessa sörsselissä oli pienemmät tiet.

@Alicia tuo asia sinänsä liittynee työhön. Mutta allekirjoituksen väärentäminen on myös asianomistajarikos. Eli tuosta voisit siviilinäkin tehdä jutun.
Mut töihin liittyvät asiat työnantajalle. Näin luulisin asian olevan. Mutta en juristihan en ole, niin vastuuta sanoistani en ota :LOL:

Sanoisin notta oli takahudlarin luukun sisään kertynyt vähän kuonaa.

Kirsikkana kakun päällä nuo kaksi johtoa joiden päät suojaamattomana tuolla jäätynen pskan seassa.

Kattelen just striimiä isolta talolta niin maijat vedetty siihen malliin parkkiin että kuskit lähtee samantien jos pysäyttää auton siihen.

hehe
Ei tarvinneet yhtään autoa tukkimaan liikennettä kun poliisit hoiti sen puolen :)
Saas nähdä mitä sekoilua tulee kun käski lopettamaan, kaksi tyyppiä vei ihan tosta vaan poliisit.

@Alicia tuo asia sinänsä liittynee työhön. Mutta allekirjoituksen väärentäminen on myös asianomistajarikos. Eli tuosta voisit siviilinäkin tehdä jutun.
Mut töihin liittyvät asiat työnantajalle. Näin luulisin asian olevan. Mutta en juristihan en ole, niin vastuuta sanoistani en ota :LOL:

Hän ei ilmeisesti ainakaan vielä ole tilaillut tavaraa minun nimellä tms., niin siinä mielessä minulle riittäisi hyvin, että työnantajaorganisaatio hoitaa ja tämä nainen saa mahdollisesti sakkoja ja ymmärtänee, että ei kannata ottaa uusiksi.

Siviilinä kun teen asiasta jutun, niin tämä sotkee minun siviilielämääni ja sitä en haluaisi.

Hän ei ilmeisesti ainakaan vielä ole tilaillut tavaraa minun nimellä tms., niin siinä mielessä minulle riittäisi hyvin, että työnantajaorganisaatio hoitaa ja tämä nainen saa mahdollisesti sakkoja ja ymmärtänee, että ei kannata ottaa uusiksi.

Siviilinä kun teen asiasta jutun, niin tämä sotkee minun siviilielämääni ja sitä en haluaisi.
Olethan kuiten väärennöksen vastaanottajalle tiedottanut kyseessä olevan väärennös?

Huaahh gymit tehty ja pihvit syöty. Nyt sarjaa sohvalla ja Lohilo suklaa.

Pitäis olla kyl nainen istumassa naamalle täs ni elämä ois hyvää. Semmone pikkasen hikinen ja suolainen mitä vois pussailla rauhakseen.

Olethan kuiten väärennöksen vastaanottajalle tiedottanut kyseessä olevan väärennös?

En vielä tiedä mille taholle väärentäjä on asiakirjan toimittanut, mutta eiköhän tämä liity rahaan = eli selvityspyyntö on tullut luultavasti KELA tai TE.

Tämä väärentäjä ei ilmeisesti ole ollut tietoinen, että meiltä lähtee tietokannasta tiedonsiirto viranomaisille useamman kerran päivässä... ja etuuspäätöksiä käsitellessään viranomaiset huomaavat jos asiakkaan toimittamat tiedot eivät täsmää heillä melkein reaaliajassa näkyviin tietoihin...

Back
Ylös Bottom