Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kyllä sen minustakin pitäs olla ihan selvä asia, että työnantajan hoidettavaksi tuollaiset kuuluisi.
Kuuluuko @Alicia liittoon ja oisko sieltä saatavissa pienimuotoista lakiapua, jos työnantajan kanssa tulee riitaa tuosta?
Joko soitit vakuutusyhtiöön?Paino niin että hajos kolakin.
"pikavalinta 1"Joko soitit vakuutusyhtiöön?
@Alicia tuo asia sinänsä liittynee työhön. Mutta allekirjoituksen väärentäminen on myös asianomistajarikos. Eli tuosta voisit siviilinäkin tehdä jutun.
Mut töihin liittyvät asiat työnantajalle. Näin luulisin asian olevan. Mutta en juristihan en ole, niin vastuuta sanoistani en ota![]()
Olethan kuiten väärennöksen vastaanottajalle tiedottanut kyseessä olevan väärennös?Hän ei ilmeisesti ainakaan vielä ole tilaillut tavaraa minun nimellä tms., niin siinä mielessä minulle riittäisi hyvin, että työnantajaorganisaatio hoitaa ja tämä nainen saa mahdollisesti sakkoja ja ymmärtänee, että ei kannata ottaa uusiksi.
Siviilinä kun teen asiasta jutun, niin tämä sotkee minun siviilielämääni ja sitä en haluaisi.
Olethan kuiten väärennöksen vastaanottajalle tiedottanut kyseessä olevan väärennös?