Ei taida mitalia tulla isänmaalle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida mitalia tulla isänmaalle.
Vastaanotollani kävi joskus Naishihtelijä. Oli telonu poloveaan. Ristus muuten että oli Naisella lihasta reiessä. Olis siinä treenikauen kunnossan pärjänny jossaki vitneskatekoriassa varmaan aika hyvin senkun olis lavalle astellu.
Eij ole vertailukohtaa, mutta rimpulat...negative. Voi ehkä näyttää riNpulalta vaatteet päällä, koska rasvaa eijjole. Mutta ei, rimpulaa niistä ei saanut yrittämälläkään. Toki saattoi olla että vain hän.eikö ne kuienkin ole hyvin rimpulat jos vertaa vaikka pikaluistelijattaren massiivisiin?
Eij ole vertailukohtaa
Juuh, pitäs lähteä kohta vanhuksille tekeen lumet. Pieni rapula tietysti mausteena.Wittu kävin tunnin kolaamassa kasoihin tuiskannutta tonnin painavaa lunta. Paino niin että hajos kolakin.
Siinä se valuu tuskanhien mukana ulos.Juuh, pitäs lähteä kohta vanhuksille tekeen lumet. Pieni rapula tietysti mausteena.
Otettava ehkä lonkeroo taskuun..
Laitoin esihenkilölle postia, että ryhtyykö työnantaja toimenpiteisiin vai pitääkö minun henkilökohtaisesti tehdä rikosilmoitus.
Se on työtehtäviin liittynyt asia niin työajalla eli palkanmaksijan piikkiin voit selvitellä asiaa mualiman tappiin, vaihtoehtoisesti olla selvittämättä jos kerran haluaa sälyttää syyn sinulle henk.koht.Esihenkilö oli sitä mieltä, että työntekijä tekee rikosilmoituksen.
Onko jollakin tietoa miten tällainen tilanne kuuluu mennä?
- Se taho tekee rikosilmoituksen, jolle väärennetty asiakirja on petostarkoituksessa toimitettu?
- Sen yrityksen edustaja tekee, jonka nimiin asiakirja on väärennetty?
- Henkilö, jonka nimi ja allekirjoitus on asiakirjaan väärennetty?
Tuntuu erikoiselta, että minun, rivityöntekijän, pitää (siviilihenkilönä?) alkaa käymään oikeutta selkeästi työtehtävääni liittyvässä asiassa.
Jatkossa pitänee kieltäytyä osasta minulle nimettyjä töitä, jotta ei tarvitse käyttää aikaa ja energiaa rikosilmoitusten tekemiseen?
@Duke Nukem mikä maa, mikä valuutta?
Se on työtehtäviin liittynyt asia niin työajalla eli palkanmaksijan piikkiin voit selvitellä asiaa mualiman tappiin, vaihtoehtoisesti olla selvittämättä jos kerran haluaa sälyttää syyn sinulle henk.koht.
Maksaiskohan vaivaa laittaa jollekkin lakihenkilölle maili, että miten tämän kuuluu mennä? Tuntuu kyllä kohtuuttomalta jättää sun harteille, mutta elämä joskus on.Olen tällä hetkellä poissa ja palaan työhöni todennäköisesti aikaisintaan maaliskuun lopulla...
Sain siis eilen illalla kollegaltani tekstiviestin "että joku on väärentänyt meidän asiakirjan ja laittanut sinut siihen allekirjoittajaksi".
Tuntuu vähän kohtuuttomalta, että työnantaja jättää minulle asian selvittelyn ja lisätietojen keruun (mihin väärennösasia liittyy ja mitä ylipäätään on tapahtunut) ja kaikki muutkin mahdolliset toimenpiteet.
Jos se on työhön liittyvä asia niin ei siinä ole mitään epäselvää, työnantaja se vastaa tuollaisista asioista.Olen tällä hetkellä poissa ja palaan työhöni todennäköisesti aikaisintaan maaliskuun lopulla...
Sain siis eilen illalla kollegaltani tekstiviestin "että joku on väärentänyt meidän asiakirjan ja laittanut sinut siihen allekirjoittajaksi".
Tuntuu vähän kohtuuttomalta, että työnantaja jättää minulle asian selvittelyn ja lisätietojen keruun (mihin väärennösasia liittyy ja mitä ylipäätään on tapahtunut) ja kaikki muutkin mahdolliset toimenpiteet.