Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko se jukoliste jo helmikuu? Miten tää aika menee tällaista vauhtia. No mutta ei muuta kuin sumppia napaan ja ryömaalle, sillähän se päivä siitä tokenee. Eilen gymillä poikkesin niin siellä likat kyseli kovasti miten on duunit alkaneet ja millaisia suunnitelmia tässä on, kiva kyllä kun on aina sellainen kotoisa fiilis salille mennessä kun ollaan niin tuttavallisia.

On varmaan tuon tahdissa aika monta talon lonkeroa vedetty aikanaan. Le Malet tietty suihkittuna ja vitusti liikaa geeliä. Kummallakaan mitään naisia saanu, mutta onneks rapula oli sentään aina taattu.
Tuli kyllä nostalginen olo. Muistan miten aikoinaan naureskelin ajatukselle, että joskus tulevaisuudessa euro dance on sama kuin minulle humppa. Sitten tiedän olevani vanha. Nyt on se hetki on koittanut! Isä aina opetti, että miehen on syytä oppia tanssimaan. Nyt on mun vuoroni sukupolvien suuressa ketjussa.

Katsohan poikani. Ensin juot viinaa. Kun hidas biisi pyörähtää soimaan, pyydät tytön tanssimaan. Sitten työnnät kädet takaskuihin ja huojut kuin hattivatti.

Mahtavaa olla vanha ja viisas. Toivottavasti parinkymmenen vuoden päästä järjestetään eläkeläisille päiväreivejä. 😀

Onko se jukoliste jo helmikuu? Miten tää aika menee tällaista vauhtia. No mutta ei muuta kuin sumppia napaan ja ryömaalle, sillähän se päivä siitä tokenee. Eilen gymillä poikkesin niin siellä likat kyseli kovasti miten on duunit alkaneet ja millaisia suunnitelmia tässä on, kiva kyllä kun on aina sellainen kotoisa fiilis salille mennessä kun ollaan niin tuttavallisia.
Niin. Likat tahtoo sulta munaa.

Ei pitäs nälviä kenenkään vanhenemiselle, mutta ei ole ehkä vuodet olleet niitä kaikkein kilteimpiä tälle tanssijalaulajalle..

On varmaan tuon tahdissa aika monta talon lonkeroa vedetty aikanaan. Le Malet tietty suihkittuna ja vitusti liikaa geeliä. Kummallakaan mitään naisia saanu, mutta onneks rapula oli sentään aina taattu.
Sekotatko nyt tuohon joka ne laulo?

Siis puhuuko jokku salilla toisilleen? Nevehöörd. Jos ei ole siis esim työkavereita?

Itsellähän salikäynnit on nykyään semmosia että "tuolta mää oon leikannu polven" "tuolta solisluun" "tuon muksulta leikkasin kyynärpään" ja sitä rataa.

Le Malet tietty suihkittuna ja vitusti liikaa geeliä. Kummallakaan mitään naisia saanu

aion nousevana Suvena kokeilla silti!

molempia tuotteita on jo ostettu: riittävästi

mitään muutakaan geinoa en ole keksinyt mitä kokeilisi

pyydät tytön tanssimaan.

pitäiskö koittaa tuota, monta kertoo olisin halunuut, mutta ikinä en ole uskaltanut

Minua muuten vähän ärsyttää uutisointi ja otsikointi "Hoitajien rokotevelvoite". Ei se ei ole hoitajien rokotevelvoite. Se koskee kaikkia sote henkilökuntaa sihteereistä lääkäreihin jotka asioi asiakkaiden kanssa. Itsekin toimitin rokotustodistuksen eilen.

Siis puhuuko jokku salilla toisilleen? Nevehöörd.

Minä olen joskus kokeillut, en suosittele kenellekkään

NAISelle jos jotain sanoo niin jatkossa jän ei edes katso päälle, ettei vaan joudu edes tervehtimään
viimeksi loppuvuodesta kävi näin

Sehän on ihan quattro-keli edelleen. Sanovat, ettei nelivedolla tee pk-seudulla mitään, mutta ei kyllä olisi eilenkään kotiinsa ilman päässyt.

Oli muuten rankka valinta, että junalla vai lentäen pohjoiseen. Yöjuna menopaluu 459 euroa ja Finskillä menopaluu 260 euroa. :unsure: Lentokentälle matka on sen kymmenisen minuuttia pidempi kuin junalle. Mutta toki tossa vaikuttaa kaiketi aika reilusti se, että junalla se ois yksinään kolmen hengen makuuhytti. Älytöntä silti.

mutta ei kyllä olisi eilenkään kotiinsa ilman päässyt.

eli kaikki vajaavetoisella liikenteessä olleet jäivät matkalle?

en ole muuten ikinä ajanut niin huonoissa olosuhteissa, että vajaavedolla en olisi päässyt sinne minne olen ollut menossa

voiko olla sama asia, kun se että pärjään myös erittäin hyvin kitkarenkailla
niillä pitää vain ajaa sillä ajatuksella, että pito ei välttämättä joka tilanteessa riitä, tämä tieto ei ole minulle ongelma, aina on päästy, pysähdytty ilman ongelmia

työmatkat kulekeutuu kelillä kun kelillä yksivetoisella, kitkarenkailla, ilaman ongelmia

en ole muuten ikinä ajanut niin huonoissa olosuhteissa, että vajaavedolla en olisi päässyt sinne minne olen ollut menossa
Enkä minä. Ja aika huonoissa olosuhteissa olen ajanut.

Luulen että yhten kerran olen, viime talvena, kohdannut tilanteen että nelivedosta olisi ollut hyötyä. Hirvittävä kerros loska-paskaa tiellä, oletan että eturenkaat tökkäs sen verran että niiden pyörimisvauhti hidastui niin merkittävästi että pienet insinöörit kaasupolkimen ja takarenkaiden välissä luulivat että takarenkaat sutivat niin holtittomasti että veti kaiken tehon pois sieltä takaa. Ei sekään perille pääsyä estänyt, vain liian lujaa ajamisen. Olisi luultavasti ratkennut tilanne sillä että olisi pistänyt pikkuinsinöörit jäähylle, päädyin kumminkin sitten ajamaan kelin vaatimalla tavalla.

Tässä selvästi nähdään että Mersu- ja Porschemiehet on vaan rattimiehiä. Minä en ole tahtonut pärjätä aina edes nelivedolla, kaikki on saatu jäämään kiinni. Tähän mennessä hinaamiseen on tarvittu tukkirekkaa, kaivinkonetta ja offiautoa vinsseineen 😅

Ei pitäs nälviä kenenkään vanhenemiselle, mutta ei ole ehkä vuodet olleet niitä kaikkein kilteimpiä tälle tanssijalaulajalle..
Tanssityttönen on Dilnarin Demirbag joka veti vaan huulisynkkaa, lauluäänen takana on Nana Hedin joka siis ei alkujaankaan ole ollut fitnesskissa tyyppinen hahmo.

Edit. johan se oli selväksi tullutkin.

Dee ei laula kappaleilla lainkaan vaan laulun hoitaa Nana Hedin, joka ei ulkomuotojensa vuoksi varmaan lavoilla heilunut.
Sekotatko nyt tuohon joka ne laulo?
Joo, nyt lukasin itsekin tuosta kuviosta. Toki lauloihan tää tanssijakin niitä vetoja keikoilla, mutta kaikki tuli vaan playbackina. Niin kuin tietty tyylilajiin kuuluu.

Ja näköjään tällä Hedinillä ollut kielisyöpä ja mennyt kasvojen alueen kalustoa isomminkin uusiksi, että parempi antaa olla hänen ulkomuotonsa kommentoinnit ja toivottaa mieluummin tsempit.

muoks. johan täältä löytyy E-typen tietäjiä :D

Tässä selvästi nähdään että Mersu- ja Porschemiehet on vaan rattimiehiä. Minä en ole tahtonut pärjätä aina edes nelivedolla, kaikki on saatu jäämään kiinni. Tähän mennessä hinaamiseen on tarvittu tukkirekkaa, kaivinkonetta ja offiautoa vinsseineen 😅
Mää oon jääny kerran kiinni, intissä, 4 vedolla.

Tukkirekasta tuli mieleen, että olis joskus ollu vähän selittämistä JOS olis jääny kiinni. Ajelin joku talvi turusta ääsjoelle, poshulla. Joku onnettomuus sulki tien, jossain Alastaro-Huittinen tienoilla, tarkka paikka on jo unohtunut.. Auton navista näki että joku mettäautotie meni onnettomuuspaikan ohitte. Sinne siis ja se oli joku tukkirekkojen käyttämä tie missä lastattiin autoja, toki auraamaton ja onneksi tyhjä. Sinne kun olis jääny 9 sentin maavaralla kiinni, olis ollu hinausauton kuskilla taas yksi tarina. :LOL:

9 sentin maavara

en tiedä paljonko merssus maavara, mutta ei tarvi olla kun kuraläpästä tielle tipahtanut sohjopaakku niin kopsahtaa

tai nyt kun lunta on satanut niin keskipolannekkin jo raapii pohjaa

kuinka 9 sentillä?

on siis eniten madallettu henkilöauto nyt mitä ikinä aiemmin
talvella huomannut sen "ongelma"
mutta myös hyvät puolet, aina tulee hyvä mieli kun sitä katsoo, on se hieno!

vielä kun sillä sais sitä NAISta, naapuri kyllä sanoi kun sen ostin että vie NAISisa vähän ajelulle, sai sen kuullostamaan niin helpolta
olis siis hänenkin mielestä niin komia mersu, hänellä itsellä mersu myös, mersuMiehiä siis naapurustossa useampikin

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom