Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on pari hyvää reseptiä, jos joku hommaa pirtut. Tai kai sitä sais itekin.

Konjakit voi vetää ginger alella ja limellä. Tai saunassa pullon suusta. Mitä kalliimpaa sen parempi. Oon tainnu sanoakin, mutta yhden baarin kuoppajaisissa vedettiin Remy Martinin Louix XIII:tä pepsi maxilla. Tuntui jo jonkin asteiselta haaskaukselta.

Konjakkikola on parhautta, konjakki on liian vaffa juoma omaan makuun jotenkin liioittelee alkoholin vaikutusta lämmittää överisti. En tykkää ja kuuman kahvin kanssa ihan viimetteiks sopii, mistähän tämä liitto lähtenyt? Rainbow-colan kanssa ihan eri lailla sivistynyt juoma joku xo-konjakki, voi maistella sitä konjakkia rauhassa kun hieman viilennetty ja laimennettu. =D

Oho, jokerista tuli taas voitto! Viime vkl sama juttu!

Mulla on vähän kanssa ollut mieliteko päästä hitsaamaan, lisäksi kun sain jo aikaa sitten ostettua vihdoin sen automaattimaski!
Kun oon ne 30kpl kiinnityslaippja hitsannut niihin putkipalkkeihin niin luulen että pahin into hitsaamiseen laantuu.
Olin sen verran viisas että en mennyt ostamaan mitään levyä ja rälläkällä pilkkomaan 20mm levystä lappuja vaan teetin ne laserleikattuna, jokaiseen kun piti tehdä vielä 4kpl 20mm reikiä niin oisi ollut aika kairaaminen poralla.

porsche-911-safari-and-facelift-005.png

#hehe

Viimeksi muokattu:
Tässähän jatkuu hyvin nämä yöunet, taas sen 8h unta palloon. Huomaa kyllä että ressi on vähentynyt nyt uuden liiketoimintasuunnitelman ja hommien myötä. Hitusen kyllä on alkanut jännittää uus haastattelu mutta eiköhän se siitä lutviudu tavalla tai toisella. Juuri entisen kollegan kanssa keskusteltiin ja hänellä kanssa aika kunnianhimoiset suunnitelmat urapolkujen suhteen.

Mutta mun kunnianhimoisuus tälle ehtoo on kyllä vähän nais(kentelu)hommia.

Aumun hesarissa koronapotilas kovasti kiittelee saamastaan hoidosta Kuopion sairaalassa. Eikö pari pakkislaista siellä työskentele?

Olihan sitä lunta hieman tullut.
Pari tuntia sai puskea että sai väylät auki pihassa, illalla sitten uusiks.
”Ei tartte tänään salille lähteä, hehehhhahaahh” kommentit kaikilta naapureilta 🙄

Paikallisessa somessa huomasin kun joku kotipalvelun ihminen kiitteli avusta kun jäänyt jumiin, olin jo kirjoittamassa postausta että jos joku kotipalvelu tms. henkilö jää jumiin niin tulen nyppää irti. Sitten tulin järkiini, siitäkin olisi tullut vain jotain vittuilua.

Back
Ylös Bottom