Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juotetaan sulle sen verran viinaa, että vedät loppuillasta munasillaan jotain bailandoa 😄
tai sitten

giphy.webp

Järjestä juhlat, me tuodaan viinat 😄
Mulla on täällä just ny ehkä 6 litraa tiukkoja (napueta, 3 eri konjakkia (en pahemmin pidä konjakista), vodkaa, kossupullo, viskejä, tequilaa) ja 25 ploa shamppanjaa ja noin 5-10 viinipulloa. Ja ehkä 4 olutta. Ja jotain muuta satunnaista mitä ei muista.

Ehkä pitäs vielä pullo pirtua hankkia.

Mulla on täällä just ny ehkä 6 litraa tiukkoja (napueta, 3 eri konjakkia (en pahemmin pidä konjakista), vodkaa, kossupullo, viskejä, tequilaa) ja 25 ploa shamppanjaa ja v 5-10 viinipulloa. Ja ehkä 4 olutta. Ja jotain muuta satunnaista mitä ei muista.

Ehkä pitäs vielä pullo pirtua hankkia.
Onko meille muille mitään?

Teet siihen omavalmisteeseen sen kilpitelineen niin eikös se ole siinä.
Totta. Jos tekis ekana sen kilpitelineen, niin ei puuttuis enää ku loput.

Mutta tosiaan. Kaikenlaista tekis mieli. Helpolla pääsis kun ostais jonkun valmiiks roplatun, mut aloin miettiin kehtaako sellasella edes ajella. Sehän on vähän niinku toisen nainen.

Kaikki pitäs tehdä itte.

Esim. Tää nyt alkaa oleen jo koru, mutta ehkä alleviivaa pointtia. Ei siinä, on kyllä hieno, vaikken noista Jesse Jameksista erityisesti välitä.

Mulla on pari hyvää reseptiä, jos joku hommaa pirtut. Tai kai sitä sais itekin.

Konjakit voi vetää ginger alella ja limellä. Tai saunassa pullon suusta. Mitä kalliimpaa sen parempi. Oon tainnu sanoakin, mutta yhden baarin kuoppajaisissa vedettiin Remy Martinin Louix XIII:tä pepsi maxilla. Tuntui jo jonkin asteiselta haaskaukselta.

Tuli Mieleen noista super car äksitendeistä. Tänään ajelin 60kmh alueella, niin edellä menevä Qashgai lähti luisuun suoralla tiellä ensin keula vasemmalle ja perä oikealle, sitten ilmeisesti ohjaamo käsiä täynnä + ajonvakautus ja kääntyi koko auto oikealle kevyen liikenteen väylälle ja auton keula melkein kaiteeseen.
Oli kyllä aikamoiset urat ja lunta n. 10cm urien ulkopuolella. Mutta aika oudosti alkoi ko. tapahtuma.

Back
Ylös Bottom