Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se älä tee noin on nyt tehty näin?
Tsek. Tuli aivan timanttinen lopputulos.

chefs-kiss-french-chef.gif

Olen vain niin hyvä.

e: Se alkuperäinen noin tehty on myös fiksattu, mutta minä kieltäydyin siitä, koska sanoin jo aluksi että vituix menee ja silti noin piti tehdä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä siirteitä on mahdollista tehdä ja niiden perusteella mitä olen nähnyt, niin se että on mahdollista ei tarkoita että kannattaa. Ja kaikkia keinomateriaaleja, mutta en ole kovin vakuuttunut niistäkään, niiden uhr...potilaita en ole tosin nähnyt.
Eli ei mitään uutta siihen kun joskus asiaa koitin viimeksi selvittää. Parempi ilman.

Huomenta kuntit. Mukavasti 8h unta vaikka lapset herätteli aikaisin, tänään sitten jotain kivaa puuhastelua. Paino droppas uudelle kilolukemalle, hitaasti ja varmasti tässä kiristely etenee. 4 viikkoa pian täynnä ketoilua, tosi hyvin on kyllä ollut energinen fiilis ja syömiset olleet melko helppoa.

Hirveä hinku vain olisi päästä vähän salireissaamaan, ens viikolla vois käydä vähän eri gymillä viihtymässä ja tekemässä pikkaisen erilainen treeni kuin kotisalilla. Piristää mieltäkin vähän pyörähtää eri mestoilla bodailemassa. Nainen ei vaan kauheasti tykkää tästä kiristelystä, mutta saapahan sitten rauhassa kasvatella paskamahaa dieetin jälkeen.

Unohtanut sanoa että menin kaventamaan peuraparkojen kulkuväylää työmaalla tekemällä pihan laajennuksen niin nyt niillä on aika kaponen suoja puista.
Siinä ois mukavasti vielä korkea rinne takana ja sen takana vitullinen tyhjä louhos niin ei tarttis hutiakaan perätä, enää puuttuu vaan lupa ja tykki.

Mä heräsin tänään aika levottomalla tuulella. Tekis mieli juosta, laulaa, nauraa, huutaa ja riehua. Laittaa lateksia päälle ja mennä jonkun leidin ruoskittavaks johonkin tyrmään. Pakottava tarve purkaa hulluutta.

Jos nyt kahvia eka.

Back
Ylös Bottom