Ihan selvästi joku tavaratoimitus ilman pysähdystä.
View: https://www.instagram.com/reel/CYpgnOGpMMh/?utm_medium=copy_link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan selvästi joku tavaratoimitus ilman pysähdystä.
Ei sillä välttämättä konkka minnekään kyrvähdä. Ei ainakaan teorian mukaan olisi moiselle mitään syytä. Samanlailla käynnistys ja/tai käyntikonkka on vaikka kiertovesipumpussa joka jauhaa 24/7 jossakin lämmönjakohuoneessa.Epätieteellinen puhalluskoe suoritettu.
Lähti koekappaleesta maalit ja ruosteet laakista.
Mutta kompura huutaa koko ajan, eli keskipitkällä aikavälillä palaa kondensaattori varmasti.
Näin ollen etukäteisarvio siitä ettei 500l/min riitä 4mm suuttimelle oli täysin oikea.
On mun mielestä muissakin joissain ollut samalla tavalla, kieltämättä vähän erikoinen tapa.Senttiä per tunti... Kuka keksiny ilmoittaa nuin?![]()
Jos puuala ilmoittaa sentteinä niin metalliala varmaan mikrometreinäOn mun mielestä muissakin joissain ollut samalla tavalla, kieltämättä vähän erikoinen tapa.
Sekä itselleni että yhdelle kaverille on käynyt niin että kun kompura joutuu huutamaan jatkuvasti pitkiä jaksoja, niin kondensator kaput.Ei sillä välttämättä konkka minnekään kyrvähdä. Ei ainakaan teorian mukaan olisi moiselle mitään syytä. Samanlailla käynnistys ja/tai käyntikonkka on vaikka kiertovesipumpussa joka jauhaa 24/7 jossakin lämmönjakohuoneessa.
Eli, kovaa ajoa. Uutta konkkaa varalle, jos nyt joku sen veis turmioon.
Se on vähän mun työtä seurustella ja "hauskuttaa" niitä hoitsuja. Sitten ne on minulle paljon kivempia ja työt sujuu paaaaaaljon helpommin.@TJJ katso liitettä 238652
Tätä töihin niin ei tarvi seurustella hoitsujen kans. Kaupallinen nimi on kai Mennen![]()
Ollu varmaan just ku olin sen 3vkoa poies, lomalla ja kippeenä.Amanuenssi toi porkkanapiirakkaa.
Oli kuulemma vienyt @TJJ työpaikalle täytettyjä croissantteja ja juustokakkua parin viikon pätkän päätteeksi.
Esitelmät 3/3 pidetty, huh.
#irma
![]()
Näyttää kyllä minusta vahvasti semmoselta brokeback henkiseltä maastoajoneuvolta, varmaan on retkikunta taas lähdössä vuorille.Ihan selvästi joku tavaratoimitus ilman pysähdystä.
Ei ne kuule/näe mitään muuta kuin invisuksen ite.Mitenhän nuo Invisuksen työpaikan naiset?
Mikähän tuo nyt olis, flat? Tuolla sanotaan että S 50/50.@beginner mikä teroitus tuossa uudessa veitsessä on?
Suunnitelmissa ens viikolla ryynätä asemiin. K vähän hillinnyt menohaluja ja kykyjä.