Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epätieteellinen puhalluskoe suoritettu.

Lähti koekappaleesta maalit ja ruosteet laakista.

Mutta kompura huutaa koko ajan, eli keskipitkällä aikavälillä palaa kondensaattori varmasti.

Näin ollen etukäteisarvio siitä ettei 500l/min riitä 4mm suuttimelle oli täysin oikea.
Ei sillä välttämättä konkka minnekään kyrvähdä. Ei ainakaan teorian mukaan olisi moiselle mitään syytä. Samanlailla käynnistys ja/tai käyntikonkka on vaikka kiertovesipumpussa joka jauhaa 24/7 jossakin lämmönjakohuoneessa.

Eli, kovaa ajoa. Uutta konkkaa varalle, jos nyt joku sen veis turmioon.

@carcayu tuossa ne mun tarpeettoman laadukkaat keittiötavarat nyt on. Viimeisin hankinta tuossa oikealla suoraan paketista. Lauta ei ole käytössä koska on kömpelö ja vähän turhan karhea. Tuosta maksoin 20€ kun kaveri teki koulussa.

343BAEB1-FB2C-4B26-9004-13F84D26A494.webp

Ehdin jo unohtamaan tuon veitsihomman prkl.
Taas alkoi himottamaan hommata pari oikein vimpan päälle veitteä, taidan pärjätä noilla halpis firskarsseilla vielä ja mun käytössä ajaa ihan asiansa.

Ei sillä välttämättä konkka minnekään kyrvähdä. Ei ainakaan teorian mukaan olisi moiselle mitään syytä. Samanlailla käynnistys ja/tai käyntikonkka on vaikka kiertovesipumpussa joka jauhaa 24/7 jossakin lämmönjakohuoneessa.

Eli, kovaa ajoa. Uutta konkkaa varalle, jos nyt joku sen veis turmioon.
Sekä itselleni että yhdelle kaverille on käynyt niin että kun kompura joutuu huutamaan jatkuvasti pitkiä jaksoja, niin kondensator kaput.

Tarkempaan analyysiin en pysty kun en ymmärrä sähköistä mitään.

Amanuenssi toi porkkanapiirakkaa.
Oli kuulemma vienyt @TJJ työpaikalle täytettyjä croissantteja ja juustokakkua parin viikon pätkän päätteeksi.

Esitelmät 3/3 pidetty, huh.
Ollu varmaan just ku olin sen 3vkoa poies, lomalla ja kippeenä.

Ihan selvästi joku tavaratoimitus ilman pysähdystä.
Näyttää kyllä minusta vahvasti semmoselta brokeback henkiseltä maastoajoneuvolta, varmaan on retkikunta taas lähdössä vuorille.

Ihana ilma. Koirien kanssa 6 km kävelyteitä otti tunnin ja vartin, eli ehkä pientä tahmeutta havaittavissa. Lunta, ihanaa.

Saamari vieköön, kun pitikin mennä kuuntelemaan semmonen törkybiisi eilen. Melkein aloin laulelemaan töissä ääneen ”i save dick by giving it cpr”.

E. Vahvasti on siis vallannut ko. veisu mun piporadioni.

Back
Ylös Bottom