Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli jotain vähän ostettuakin tänään.

juuri torstaina laitoin taas kaiken ylimääräisen kiinni, ei voi ostella ennen tilipäivää, kun käyttelytilillä ei ole kun käyttelyvarallisuus

Itsestäni ainakin huomannut jo pitkään, etten osaa enää keskittyä mihinkään kuten ennen.

Minä en pysty kotona etes kattoa elokuvaa tai mitään telviisosarjaa, ei keskityskyky riitä

oikeastaan en ole katsonut aikoihin etes uutisia, on se tölsy auki, mutta se vaan on, Minä en

internet on pilannut "kaiken"

Melkein kateeksi käy vanhempia ihmisiä, jotka kasvoi aikuiseksi aikana ennen kuin tietokoneet ja älypuhelimet vei kaiken huomion ja keskittymiskyvyn.

eli älä ole

Minun "elmään" internet on kuitenkin tullut vasta noin 21-22v ja älypuhelin vasta kun olen ollut jo työMies hyvän aikaa ja eihän sillä ekalla(joku samsung) mitään tehny
ensimmäinen elämää mullistava äly, eli 4s ostin käytettynä sinä vuuonna kun 5s tuli markkinoilla, laskekaa siitä, Minä ne pysty

-13 vuonna ainakin ollu vielä se

Viimeksi muokattu:
4s oli muuten pannahisen hyvä puhelin!

Mikään muu iponen malli ei ole sen jälkn sykähdyttänyt samalla tavalla mitä se teki

.......Entistä enemmän aikaa tuhlattavaksi tietokoneella!

kyllä se naaras kenen kanssa pelehtiä vapaa-ajalla olisi löydyttävä hyvn ripeästi!

vaikka oikeasti peli on jo menetetty, tuskin se enää mitään pelastaisi

Itsestäni ainakin huomannut jo pitkään, etten osaa enää keskittyä mihinkään kuten ennen.
Sanopa muuta. Nyt on tullut katsottua nauhoitettuja koulutuksia kohta 20h viime ja tällä viikolla, pitää oikein pinnistellä että teoriaosuuden aikana ei ala härväämään mitään ylimääräistä. Tällaiset olisi parempi käydä online kuin jälkikäteen.

Aikaa: on

älä unohta sitä totuutta, että allekirjoittanut elää ikää missä eläkeikä on lähempänä kun teini-ikä

kyllä tässä niin pinttynyt jo on, että ei suuria kannata toivoa

Yours

Ja 20 vuotta ajassa eteenpäin, hän jupisee jossakin, kun ei nykynuori osaa etes muistia lisätä tietokoneeseen. Tai jotain vastaavaa.
Minähän en tietotekniikasta ymmärrä oikein muuta kuin virtanäppäimen, vastapainoksi vanhempi poika valmistuu ensi vuonna tietotekniikan insinööriksi niin antaa sen hoidella ne murheet.

@vokot valmiudessa?

ei kesällä kelvannu, olin vieres vartoomas

#kukkurukuu

IMG_1779.jpg

Back
Ylös Bottom