Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muokkailin vähän mainosjuttuja viikonloppuna, nyt näkyy omat mainokset pakkiksella.
Käyttäjäkokemus heti 6/5
E: Ei näy varmaan monellakaan koska on retargeting eli pitää olla käynyt hakemassa ensin keksejä mun sivuilta.

se vitsi meninkin muuten näin: kaikki tuhmat noidat saavat luutaansa varren

ja Minä vain haaveilin luudasta aina tuota kuunnellessa, söi Miestä

yleensä aina syö

Minunkin "elmän" joku nohevampi olisi voinut käyttää hyödyksi, Minun käytössä se on vain valunut hukkaan

tänäänkään en ole tehnyt mitään, enkä eilen

Niitä oli kaks. Toistensa kimpussa. Piiput tanassa. :eek:

funny%2Bcat%2Bgif%2Bsurprised.gif

Mitenhän tämä nyt sitten on mennyt ihan oikeasti?
17 vuotiaana oppisopimuksella kun on töissä niin mikä pankki myöntää lainaa uuteen ok-taloon? Kovat on palkat kun vuodessa peruskoulun jälkeen on kovat säästöt.
"Rakentaminen ei olisi ollut mahdollista, ellei nuorimies olisi yrittämisen ja yläasteen ohella tehnyt töitä taloelementtitehtaassa ja ryhtynyt yläasteen jälkeen opiskelemaan timpuriksi oppisopimuksella. Hän kerrytti sekä säästöjä että taitoja, ja tässä on tulos"

7kk rakentanut vielä kaiken lisäksi, ihan varmasti voi olla pätevä ja ahkera kaveri mutta kuitenkin.
Eiköhän siellä ole ollut vanhempien rahapussi vakaasti takana ja työpanostakin aika paljon.

^ en tiiä tuleeko tää yllätyksenä, mutta iltapäivälehtien jutut saattaa olla välillä vähän raflaavasti rakennettuja tai otsikoituja :D
Ehkä eniten huvittaa noi kommentit mitä ihmisillä kun kehuu hienoa suoritusta, varmasti onkin tehnyt hitosti duunia ja pätevä kaveri tulee olemaan.
Mutta onhan noi ihmiset ihan dillejä kun kuvittelee että saa tosta vaan lainan ja rakentaa talon, ihan omin pikku kätösin pelkästään.

@vokot lle sit vanhainkodissa:

muuten hyvä, mutta! tätä omassa seurassa vietettyä aikaa kun vielä jatkuun hinmpunkinverran liian kauan niin olen pian niin ulkopuolistunut, että en osaa ottaa minkäänlaista kontakstia muihin imisiin

eli tuossa tilanteessa, tekisi kovasti mieli jotain sanoa, mutta en vaan keksisi yhtään mitään ja olisin hiljaa, onely
tuossa myös kuvattu tapahtumasarja jos yritän kapassa mennä jollekkin vieraalle NAISelle puhumaan

Ainoa toivo tietysti voi olla, että jos myös NAISet ovat eristyksissä niin kiimautuneet, että ne kun päästetään joskus kapakassa irti niin ottavat väkisin?

voiko niin käydä?

Minä keikkaan, että ei, koska: tinner on keksitty, NAISet saavat sieltä helpotusta sitä tarvitessaan

tuntuu, että taitaa se moderna aina vaan ruveta viemään Miehestä voittoa

pää ollut jo jonkun aikaa kipeähkö ja tuntuu olo melko lämpimältä, vilun väristyksiä sensijaan ei ole tänään ollut

taytyy varmaan jatkaa orionin kannatusta, onneksin olen osingoilla mukana!

Back
Ylös Bottom