Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeiseen puoleen vuoteen ei ole tainnut tulla muuta liikuntaa kuin löllyminen paskalle. Alkaa huomaamaan asian.

Ihan laadukas krapula omatekoisesta banaanilikööristä. Tänään oli joku juttu, mikä piti hoitaa jos vain muistaisi mikä.

Banaanilikööri mainittu. Siinä on kyllä alkoholien kivessyöpä.

muoks. tai no.. kyllä Ville Vallatonta rapulaan voi muutaman vetää, jos mitään muuta maitopohjaista ei oo saatavilla.

Taas on kotiuduttu tovi sitten. Siivota pitäisi, sumpit jo join. Sellainen lötkö sunnuntaifiilis kyllä kokonaisuudessaan, jos gymillä sais kävästyä niin se olisi hyvä. Huomenna sitten alkanee uudet duunikuviot ja wanhat jatkuvat omalla painollaan.

Ior Bockista ja k&k ketjusta tuli mieleen oikeuslaitoksen eriskummallisuudet.
Ior tapettiin ja tyyppi ei saanut tuomiota koska oli syyntakeeton tekohetkellä mutta parantunut sen jälkeen, kuinkahan monta kertaa tätä samaa on koitettu uudelleen?
Sitten joku voisi kysyä miks mun päässä on tälläistä turhaa tietoa?

Ior Bockista ja k&k ketjusta tuli mieleen oikeuslaitoksen eriskummallisuudet.
Ior tapettiin ja tyyppi ei saanut tuomiota koska oli syyntakeeton tekohetkellä mutta parantunut sen jälkeen, kuinkahan monta kertaa tätä samaa on koitettu uudelleen?
Sitten joku voisi kysyä miks mun päässä on tälläistä turhaa tietoa?

Onhan tuo oikeuslaitoksen toiminta melkoista tilastojen kaunisteluun ja vankiloiden kulujen minimointiin perustuvaa toimintaa. Olis kyllä kamalaa joutua Suomessa uhrin asemaan.

ryhtyipäs tehdä voimakaasti mieli jotain hyvää leivosta

onneksi tuo on taas niitä mielitekoja jotka hoituvat tuosta vaan piipahtamalla henkiöautolla maitokaupassa

taidan piipahtaa liiverin pasitopisteellä

Olen toiveikas, että saan koruni ensi viikolla. Tulkitsin sujuvalla slovakin taidollani seurantasivulta, että ovat jo Suomessa. Luulin, että tulevat briteistä, mutta ei näköjään.

No joka tapauksessa. Tämän testitilauksen perusteella voin sitten tilata samasta paikata lisää.

Ja ei. Kukaan ei kysynyt, mutta kerroin kuitenkin.

Oon ollut taas ahkera, olen laitellut tarjouspyyntöjä ja jotain unohtuneita meilejä pistänyt liikkeelle sekä jotain tilauksia tehnyt valmiiksi ensi kuulle.

Sitten sain ihan hullunhauskan idean ja pistin MOL.fi ilmoituksen, ei sieltä pahemmin mitään umpihulluja ole viime vuosina kysellyt mitään mutta viime vuonna meni kyllä rekryyminen aivan vituiksi. KOLME täysin turhaa tyyppiä peräkanaa, se oli jonkinlainen ennätys mutta ei mikään ihme näinä aikoina kun kaikki tekijät töissä. Toisaalta yksi tyyppi oli aivan timanttinen kaveri niin vähän paikkasi tilannetta.
Nyt aattelin ottaa samantien ainakin kolme töihin (jos niin monta edes kyselee) niin siitä onkin sitten varaa heti karsia.
En yhtään ihmettele että vuokrafirmoilla riittää kysyntää kun niitä hemmetin hattivatteja mahtuu joukkoon, itse tunnen olevani ehkä Suomen surkeimman rekrysilmän omaava.

Back
Ylös Bottom