Onko sämpylät duunattu itse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sämpylät duunattu itse?
Ei tällä kertaa. Monesti tehdään ite, mutta jää aina sitten paljon pakkaseen ja nyt pakkanen on fyl.Onko sämpylät duunattu itse?
Ei siihen paljoa muuta tarvita kuin sydäntä ja läsnäoloa.Mutta sitten, kun alkaa ajattelemaan asiaa niin on se vaan kauhian vaivalloista, joku elämä. Ei huvita.
Tykkään ite ripsutella mukaan jalapenoviipaleita ja salsakastikkeen sotkea tuorejuuston kanssa.siinä kaikki
olisko se hyvä takstiikka tinnerissä, tarjota päiväuniseuraa?
Onko ooooolannin ranskalaisia?
Ei siihen paljoa muuta tarvita kuin sydäntä ja läsnäoloa.
At the end of life, our questions are very simple: “Did I love well?” “Did I live fully?” “Did I learn to let go?”
What matters is how we live. This is why it is so difficult and so important to ask this question of ourselves: “Am I living my path fully, do I live without regret?” so that we can say on whatever day is the end of our life, “Yes, I have lived my path with heart.”
![]()
Did I Love Well?
If you have the privilege of being with a person who is conscious at the time of his or her death, you find the questions such a person asks are veryjackkornfield.com
Ei ole.
Koitin joskus tarjota päiväuniseuraa.
Mutta joka ikine muija hipelöi sisäreittä tai alavatsaan ja seuraavaks olivat kikkelissä kiinni. Ei tule päiväunista mittää. Joitain kymmeniä kokeilin ja totesin että parempi nukkua kotona itte.
Edit, ei tosin ollu tinneri tämä. Olisko ollu sihteeriopisto..
Jaa-a..ei muista, joku jämäpussi pakkasessa.Onko ooooolannin ranskalaisia?
Miten sen elämän sitten määrittelisiTekisi mieli hankkia joku elämä ettei jännittävimpiä asioita elämässäni olisi se, että saanko luettua tuon Noiturin kirjan loppuun, koska on jotenkin vähän tylsähkö… tai se, että saapuuko ostamani korut koskaan perille.
Mutta sitten, kun alkaa ajattelemaan asiaa niin on se vaan kauhian vaivalloista, joku elämä. Ei huvita.
Minulla on taas sattunut kohdalle pitkä liuta hyvää unta arvostavia neitoja.Ei tule päiväunista mittää. Joitain kymmeniä kokeilin ja totesin että parempi nukkua kotona itte.