Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistaakseni sanoit toisen piikin jälkeen, että enempää et ota.

niin meinasin, mutta kun on tullut fahva tunne että tästä kun ravinteli ym. touhu joskus vapautetaan, kahdella piikillä ei pääse sisään

ja Minun on pästävä #paikanpäälle
siksi piti käydä piikillä

Alkanut taas näkymään siellä täällä keskusteluita asuntolainojen korkokatosta, mikä raadin mielipide niihin?
Itsellä ei ole moista.
Ei ole, laina otettu pari vuotta sitten enkä näe sellaista skenaariota, jossa korot hyppäisivät pitkään aikaan sellaisiin lukemiin, että kattoa voisi malttikokoisella lainalla tarvita, puhumattakaan että se maksaisi itseään takaisin.

Edelliseen lainaan v. 2008 otin kyllä korkokaton, koska oli fiilis että maailmantaloudessa voi tulla tuulista. Sikäli se oli oikea arvaus, että Lehman kaatui alta pari viikkoa sen jälkeen kun lainapaperit oli tehty ja siitähän tosiaan alkoi tuulinen, tai suorastaan myrskyinen, aika taloudessa. Vaikutus korkoihin tosin oli sen suuntainen, että eipä siitäkään korkokatosta iloa ollut.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0898RBaWfww

Ollut varmaan jo täällä. Mutta hauska. Vatasen jalat ja omat kädet, vai miten se meni

Iso A:kin koitti vissiin suditella

Kuinka flirttailu sujui piikki-neidin kanssa?

emmä

kauhusta kankeana, ettei muista koko tapahtumasta mtään

muuta kun että mummo kysyi "ottiko kipeää" kun kuulemma lihas nykäsi pistettäessä
Minä en tuntenut mitään

1. ei tuntunu 2. tuntui 3. ei tuntunu

Huomenna/ylihuomenna pakottaa kainalossa.

se olikin pahin oire toisen piikin jälkn. oli aivan kosketusarka kun pesi kainoa, ja kovasti turvoksissa

Saa edes jotain aikaiseksi tänään.

siili.webp

Tekisi mieli hankkia joku elämä ettei jännittävimpiä asioita elämässäni olisi se, että saanko luettua tuon Noiturin kirjan loppuun, koska on jotenkin vähän tylsähkö… tai se, että saapuuko ostamani korut koskaan perille.

Mutta sitten, kun alkaa ajattelemaan asiaa niin on se vaan kauhian vaivalloista, joku elämä. Ei huvita.

Tein sillälailla tymästi, että tilasin pitsan vaikka jääkaapissakin olisi ollut ruokaa.

Tein silleen tyhmästi että menin ostamaan eilen punaisen lapun lihaa joka pitää tehdä tänään, muuten oisin tilannut pitsaa.

E:
Tässä taas kesäksi laittamassa hommia pyörimään ja kysellyt edelliseltä kaudelta tekijöitä niin tulossa taas töihin, ei ny varmaan sitten ihan paskin työmaa.
Tai sitten ne on vaan ne tyypit mitä ei huolita mihinkään muualle, no ihan sama kunhan mulla tulee työt tehtyä.

tulisko näillä hyvä mieli?

katso liitettä 238507

vielä kun NAISta olisi maitokaupasta saanut poimia yhtä helposti kun muutkin tarpeet tyydyttävät asiat

nän monta jotaka olisivat saanut tehdä Minulle aivan mitä vaan
Onko tuossa kaikki mitä tarvii vai jääkö kuvan ulkopuolelle jotain?

Minulla on igorin kana uunissa, siinä yks loistava ruoka arkeen ja juhlaan.

huhhuh

kyllä nyt jaksaa

jaksaisin vaikka pikku päivänokoset NAISoletettu kainaloon kytkettynä
olisko se hyvä takstiikka tinnerissä, tarjota päiväuniseuraa? olisiko markkinat

Onko tuossa kaikki mitä tarvii vai jääkö kuvan ulkopuolelle jotain?

Minulla on igorin kana uunissa, siinä yks loistava ruoka arkeen ja juhlaan.

siinä kaikki

taitaa Tohtorikin pian jaksaa pitää sohvaa tiviisti lattiaa vasten

Back
Ylös Bottom